KIA se vrací do evropského mistrovství League of Legends 2020

  • Kia pokračuje v roli hlavního partnera LEC s novými sponzorskými právy, které umožňují ještě těsnější začlenění značky do celosvětové komunity e-sportů
  • Oblíbený elektromobil e-Niro bude v rámci mistrovství LEC prezentován v marketingových a PR aktivitách značky Kia s cílem informovat o ambiciózních plánech elektrifikace značky

Společnost Kia Motors Corporation se letos vrací do evropského mistrovství League of Legends (LEC) v roli hlavního partnera, a ještě rozvíjí svoji sponzorskou podporu oblíbené soutěže ve světě e-sportu, kterou Kia zahájila již v roce 2019.

Automobilka bude i nadále sponzorovat sekci ‚Kia Player of the Game‘, v níž analytici mistrovství LEC v průběhu roku 2020 hodnotí a vybírají nejvlivnější hráče z více než 180 her. Nově v této sezóně pak Kia vystupuje jako ‚presenting sponsor‘ (s právem uvádět dovětek „v podání“) dvou cen mistrovství LEC: ceny pro čistě profesionální hráčské týmy ‚All-Pro Team Award‘, resp. ceny ‚Kia Split MVP Award‘ během jarního a letního splitu.

V rámci slavnostního zahájení sezóny 2020 se Kia spojila s pořadatelem mistrovství LEC, kterým je firma Riot Games, za účelem produkce zahajovacího hudebního videa s názvem ‚I Want the LEC Back!‘. Uvedený film obsahuje chytlavou originální skladbu v podání skupiny LECtronic (tvořené šesti komentátory LEC, tedy moderátory živého vysílání, kteří současně vystupují i jako členové kapely) a elektromobilu Kia e-Niro.

Pouhých šest dnů po uvedení 14. ledna zaznamenalo toto video bezmála 220 tisíc organických zhlédnutí a přes 20 tisíc interakcí na oficiálním kanálu firmy Riot Games na YouTube.

„Nesmírně těší, že rozšiřujeme naši spolupráci s Kia Motors. Díky rozvoji této partnerské spolupráce dokážeme zachovat velmi dobré tempo z roku 2019,“ uvedl Alban Dechelotte, šéf sponzoringu a obchodního rozvoje e-sportů v EU ze společnosti Riot Games. „Rovněž se těšíme na příští díly video klipů od moderátorů živého vysílání, produkovaných ve spolupráci s Kia, které jedinečným způsobem prostřednictvím komentátorů LEC ohlašují zahájení a ukončení mistrovské sezóny LEC.“

League of Legends (od r. 2009) je on-line hra typu RPG a zároveň celosvětově nejoblíbenější e-sport. Hra, do které se každý měsíc zapojuje přes 100 milionů hráčů, má miliardy sledujících po celém světě. Sledovanost mistrovství LEC v roce 2019 meziročně vzrostla o 30 procent a celosvětově dosáhla přes 61 milionů lidí.

Hráči League of Legends soutěží tak, že kontrolují postavy svých ‚bojovníků‘ a spolupracují jako jeden tým ve snaze dosáhnout nadvlády nad virtuálním teritoriem v rámci hry. LEC představuje nejvyšší úroveň soutěžního klání League of Legends na území Evropy; v nejvyšší lize spolu soupeří deset týmů. Podobně jako u tradičních sportů sledují LEC miliony fanoušků. Ti prostřednictvím digitálních streamovacích kanálů sledují své oblíbené týmy profesionálních hráčů e-sportů a nejlepší komentátory.

„V našem angažmá ve světě e-sportů jsme se rozhodli pokračovat v přesvědčení, že toto rychle vzkvétající odvětví je pro značku Kia efektivní marketingovou platformou,“ uvedl Michael Choo, šéf oddělení pro zákaznické zkušenosti se značkou z Kia Motors. „Prostřednictvím této partnerské spolupráce může Kia komunikovat své budoucí plány přechodu od obchodního modelu založeného na spalovacích motorech k modelu zaměřenému na elektromobily a přizpůsobená řešení mobility.“

„V rámci sezóny mistrovství LEC 2020 se Kia zavázala zajistit online i off-line zážitky podtrhující rychlý postup značky na cestě stát se předním světovým dodavatelem čistých řešení mobility a současně propagovat svá mimořádně konkurenceschopná a atraktivní ekologická vozidla i vozy typu SUV,“ vysvětlil Choo.

„Jsme přesvědčeni o tom, že tyto zkušenosti se značkou získané prostřednictvím naší těsné partnerské spolupráce s Riot Games inspirují a vyburcují celou řadu fanoušků hry League of Legends i jejich komunity po celém světě,“ komentoval Choo. „Tyto zkušenosti se značkou rovněž přispívají k rychlému růstu a oblibě oceňovaného a propracovaného evropského šampionátu League of Legends.“

Sezóna LEC 2020 je rozdělena na tzv. jarní a letní split; první akce začíná 24. ledna v berlínském studiu firmy Riot Game. Podrobnosti o termínu a místu konání finále jarního splitu budou oznámeny později.

 

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra elektromobilu Kia EV6 – Kia posouvá hranice elektrické mobility cestou inspirativního designu, dechberoucích výkonů a nápaditého prostoru

Světová premiéra elektromobilu Kia EV6...

EV6 je symbolem nové značky Kia a současně prvním akumulátorovým elektromobilem postaveným na nové vyhrazené platformě E-GMP pro elektromobily Volba z několika uspořádání hnacího ústrojí s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6 představuje novou designovou filozofii značky

Kia EV6 představuje novou designovou...

Designová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia Filozofie postavená na pěti pilířích: Výrazný jako příroda sama (Bold for Nature), Radost z rozumu (Joy for...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ‚Movement that inspires‘: Kia představuje nové záměry značky a strategii do budoucna

‚Movement that inspires‘: Kia...

Digitální prezentace odhaluje novou strategii značky a její ambice do budoucna Změna názvu společnosti z ‚Kia Motors‘ na ‚Kia‘ Firma uvádí do života svoji dlouhodobou strategii ‚Plán...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace

Kia odhaluje nové logo a celosvětový...

Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí inspirovat děti během pandemie

Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí...

Rafa Nadal si popovídal s dětmi ze své nadace o tom, jak si zachovat pozitivní myšlení v průběhu lockdownu, a vyprávěl jim, jak trénuje doma, aniž by vzal do ruky raketu. Společnost Kia Motors...