KIA se vrací do evropského mistrovství League of Legends 2020

  • Kia pokračuje v roli hlavního partnera LEC s novými sponzorskými právy, které umožňují ještě těsnější začlenění značky do celosvětové komunity e-sportů
  • Oblíbený elektromobil e-Niro bude v rámci mistrovství LEC prezentován v marketingových a PR aktivitách značky Kia s cílem informovat o ambiciózních plánech elektrifikace značky

Společnost Kia Motors Corporation se letos vrací do evropského mistrovství League of Legends (LEC) v roli hlavního partnera, a ještě rozvíjí svoji sponzorskou podporu oblíbené soutěže ve světě e-sportu, kterou Kia zahájila již v roce 2019.

Automobilka bude i nadále sponzorovat sekci ‚Kia Player of the Game‘, v níž analytici mistrovství LEC v průběhu roku 2020 hodnotí a vybírají nejvlivnější hráče z více než 180 her. Nově v této sezóně pak Kia vystupuje jako ‚presenting sponsor‘ (s právem uvádět dovětek „v podání“) dvou cen mistrovství LEC: ceny pro čistě profesionální hráčské týmy ‚All-Pro Team Award‘, resp. ceny ‚Kia Split MVP Award‘ během jarního a letního splitu.

V rámci slavnostního zahájení sezóny 2020 se Kia spojila s pořadatelem mistrovství LEC, kterým je firma Riot Games, za účelem produkce zahajovacího hudebního videa s názvem ‚I Want the LEC Back!‘. Uvedený film obsahuje chytlavou originální skladbu v podání skupiny LECtronic (tvořené šesti komentátory LEC, tedy moderátory živého vysílání, kteří současně vystupují i jako členové kapely) a elektromobilu Kia e-Niro.

Pouhých šest dnů po uvedení 14. ledna zaznamenalo toto video bezmála 220 tisíc organických zhlédnutí a přes 20 tisíc interakcí na oficiálním kanálu firmy Riot Games na YouTube.

„Nesmírně těší, že rozšiřujeme naši spolupráci s Kia Motors. Díky rozvoji této partnerské spolupráce dokážeme zachovat velmi dobré tempo z roku 2019,“ uvedl Alban Dechelotte, šéf sponzoringu a obchodního rozvoje e-sportů v EU ze společnosti Riot Games. „Rovněž se těšíme na příští díly video klipů od moderátorů živého vysílání, produkovaných ve spolupráci s Kia, které jedinečným způsobem prostřednictvím komentátorů LEC ohlašují zahájení a ukončení mistrovské sezóny LEC.“

League of Legends (od r. 2009) je on-line hra typu RPG a zároveň celosvětově nejoblíbenější e-sport. Hra, do které se každý měsíc zapojuje přes 100 milionů hráčů, má miliardy sledujících po celém světě. Sledovanost mistrovství LEC v roce 2019 meziročně vzrostla o 30 procent a celosvětově dosáhla přes 61 milionů lidí.

Hráči League of Legends soutěží tak, že kontrolují postavy svých ‚bojovníků‘ a spolupracují jako jeden tým ve snaze dosáhnout nadvlády nad virtuálním teritoriem v rámci hry. LEC představuje nejvyšší úroveň soutěžního klání League of Legends na území Evropy; v nejvyšší lize spolu soupeří deset týmů. Podobně jako u tradičních sportů sledují LEC miliony fanoušků. Ti prostřednictvím digitálních streamovacích kanálů sledují své oblíbené týmy profesionálních hráčů e-sportů a nejlepší komentátory.

„V našem angažmá ve světě e-sportů jsme se rozhodli pokračovat v přesvědčení, že toto rychle vzkvétající odvětví je pro značku Kia efektivní marketingovou platformou,“ uvedl Michael Choo, šéf oddělení pro zákaznické zkušenosti se značkou z Kia Motors. „Prostřednictvím této partnerské spolupráce může Kia komunikovat své budoucí plány přechodu od obchodního modelu založeného na spalovacích motorech k modelu zaměřenému na elektromobily a přizpůsobená řešení mobility.“

„V rámci sezóny mistrovství LEC 2020 se Kia zavázala zajistit online i off-line zážitky podtrhující rychlý postup značky na cestě stát se předním světovým dodavatelem čistých řešení mobility a současně propagovat svá mimořádně konkurenceschopná a atraktivní ekologická vozidla i vozy typu SUV,“ vysvětlil Choo.

„Jsme přesvědčeni o tom, že tyto zkušenosti se značkou získané prostřednictvím naší těsné partnerské spolupráce s Riot Games inspirují a vyburcují celou řadu fanoušků hry League of Legends i jejich komunity po celém světě,“ komentoval Choo. „Tyto zkušenosti se značkou rovněž přispívají k rychlému růstu a oblibě oceňovaného a propracovaného evropského šampionátu League of Legends.“

Sezóna LEC 2020 je rozdělena na tzv. jarní a letní split; první akce začíná 24. ledna v berlínském studiu firmy Riot Game. Podrobnosti o termínu a místu konání finále jarního splitu budou oznámeny později.

 

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Stinger představuje další technologie, vyšší výkon a vysokou míru bezpečnosti

Modernizovaný Stinger představuje...

Nové designové pakety pro sportovní fastback Kia z kategorie vozů gran turismo Uvedení nové jednotky ‚Smartstream‘ 2,5 litru T-GDi pro korejský trh, Spojené státy a Mexiko Nový variabilní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Sorento PHEV nabídne až sedm míst pro posádku

Nové Sorento PHEV nabídne až sedm míst...

Maximální praktičnost, nízké provozní náklady a vysoký výkon Nové PHEV bude vykazovat nejnižší emise ze všech provedení Sorenta – a současně bude nejvýkonnější Přeplňovaný hybridní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zákazníci umožňují značce Kia pomáhat potřebným

Zákazníci umožňují značce Kia...

Spolupráce s Nadací Naše dítě vstoupila již do své druhé dekády Za první pololetí roku 2020 darovala Kia nadaci částku 194 350 korun Od roku 2009 darovala Kia Nadaci Naše dítě už více než...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KIA SORENTO – Příběh premianta: Inteligentní parkovací asistent ´RSPA´ s ovládáním na dálku

KIA SORENTO – Příběh premianta:...

Dálkově ovládaný inteligentní parkovací asistent umožňuje řidiči zaparkovat vůz na dálku Snazší přístup cestujících při nastupování nebo vystupování na úzkých místech Systém...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Kia Motors urychlí postup diverzifikace služeb mobility poskytovaných v globálním měřítku

Společnost Kia Motors urychlí postup...

Generální ředitel KIA Ho Sung Song představil globální vizi služeb mobility   KIA bude diverzifikovat služby upravené podle životního stylu zákazníků v konkrétních regionech KIA realizuje...