>S koncepty SOUL Diva, SOUL Burner a SOUL Searcher vás seznamujeme vzhledem k jejich významu v samostatném článku. Trio konceptů má velmi blízko k sériovému automobilu, který bude mít světovou premiéru letos v září na autosalonu v Paříži.
Eco_ cee’d 2009

Kia v Ženevě vystavuje také dva nové zelené koncepty. Koncept eco_cee’d vychází z vysoce oceňovaného vozu Kia pro_cee’d, který byl prvně představen na loňském autosalonu ve Frankfurtu, a velmi populárního pětidvéřového hatchbacku cee’d.
S modely eco_cee’d chce Kia dosáhnout ještě lepší spotřeby paliva a nižších emisí při zachování živé odezvy a zábavné jízdy. Kia Motors již potvrdila, že mnoho technologií použitých na konceptu eco_cee’d bude postupně zavedeno do všech sériových modelů cee’d, které se začnou vyrábět od prosince 2008.
Rychlý přenos zelených vlastností z konceptu eco_cee’d do sériové verze cee’d skvěle ukazuje vizi automobilky Kia pro další rozvoj, nové eko vozy také potvrzují závazek značky Kia vyrábět ekologicky šetrná vozidla, aniž bychom opustili zaměření na zákazníkův požitek z jízdy.
Působivý výkon, ekonomika provozu a emisní hodnoty vozů eco_cee’d vyplývají z mnoha malých, ale významných vylepšení. Spotřeba paliva se snížila na pouhých 3,9 l/ 100 km a emise CO2 klesly u modelu pro_cee’d o 17 % na pouhých 104 g/ km a na 106 g/ km u pětidvéřové verze cee’d.
Nové Picanto posílí rodinu malých vozů Kia
V Evropě je nyní v prodeji nová Kia Picanto, která měla světovou premiéru na autosalonu v Barceloně 2007. Nejmenší z modelů Kia nabízí zákazníkům báječnou kombinaci vzrušujícího moderního designu, temperamentních výkonů, velkého vnitřního prostoru, skvělé ekonomiky provozu a velmi nízkých emisí.
Picanto je svými tvary mnohem přitažlivější, ale uchovává si mladistvý, sportovní a přátelský charakter. Picanto je vůz stále malý vnějšími rozměry, ale velký svým vnitřním prostorem. Do interiéru se pohodlně usadí čtyři dospělí lidé i pětičlenná rodina.
Přes 300.000 v Evropě prodaných vozů Picanto je pro značku Kia velkým úspěchem. Zdokonalenou výbavou a představením celé řady zákaznických výhod byla u tohoto vylepšeného vozu zvýšena jeho přitažlivost. Kia chce zvýšit i prodej v Evropě, a to až o 90.000 vozů za rok během příštích let.