K překonání hranice prvních pěti milionů vozů potřebovala společnost 30 let.

To, že se Kia právem počítá mezi jednu z nejdynamičtěji rostoucích automobilek, dokládá skutečnost, že k exportu dalších pěti milionů vozů jí stačilo pouhých 6 let.
Rychlý růst odbytu a úspěch v globálním automobilovém průmyslu šel ruku v ruce s dramatickým nárůstem počtu zemí, ve kterých se automobily Kia prodávají. Z pouhých 10 v roce 1980 se zvýšil na současných 172 zemí světa.
Stejně dramaticky vzrostly i příjmy z exportu, a to z 0.1 miliardy USD v roce 1987 na 0.5 miliardy USD v roce 2003, 1 miliardu USD v roce 2005 až na 11.2 miliardy USD v roce 2010. Loňské příjmy představují 2,4% objemu celého jihokorejského exportu, což zdůrazňuje významnou úlohu Kia Motors coby pilíře domácí korejské ekonomiky.
Nárůst vývozu současně umožnil automobilce poprvé v historii překonat hranici dvou milionů prodaných automobilů. Tento významný milník překonala Kia v roce 2010 a dosáhla celosvětového tržního podílu ve výši 3%. Od roku 2004 vykazuje Kia průměrný meziroční růst celosvětových tržeb ve výši 12%, což dalece překračuje průměr, který činí 1,9%.