Ke špičkovým pneumatikám špičkový asistenční program: Staňte se členem Michelin Client Service
Tuzemské zastoupení koncernu Michelin nabízí od 15. října 2001 novinku: Unikátní program nadstandardních služeb „Michelin Client Service“.
V případě havárie či technických problémů bude o vás v nesnázích rychle a efektivně postaráno, součástí členství jsou i další lákavé výhody.
Nečekaná závada? Havárie? Noc na krku? Žádný problém, kdykoli – 365 dní v roce, 24 hodin denně – je připravena posádka zásahového vozidla vyrazit za uživatelem programu Michelin Client Service, který je v nesnázích. Vědět, že za zády vždy stojí někdo, na koho je spolehnutí, je v dnešním hektickém silničním provozu k nezaplacení! Díky členství v programu Michelin Client Service však ani případný zásah asistenční služby řidiče finančně nezruinuje – příjezd i odjezd zásahového vozu asistenční služby je totiž zdarma a neplatí se dokonce ani první půlhodina práce mechanika!
Členská karta programu Michelin Client Service však přináší i další služby – telefonické Call Centrum dokáže na požádání předat nejenom nejaktuálnější informace o produktech značky Michelin, ale poskytne i údaje o nejbližších otevřených čerpacích stanicích a pneuservisech, pomůže s navigací do cíle cesty a poskytne další dopravní a turistické informace, včetně celních a vízových podmínek, důležitých telefonních číslech nebo cenách pohonných hmot v té které evropské zemi. Tyto důležité turistické informace jsou obsaženy také v příručce pro cestování Evropou, kterou dostává každý člen programu Michelin Client Service. Telefonické centrum má také nejčerstvější informace o dopravních omezeních a uzavírkách, průjezdnosti a sjízdnosti silnic a čekacích dobách na hraničních přechodech.
Karta Michelin Client Service přináší i slevy ve vybraných tuzemských restauračních a ubytovacích zařízeních a také cestovní kancelář CK Autoturist má pro uživatele programu Michelin Client Service zvýhodněné ceny zájezdů.
Vstup do dlouhodobého programu Michelin Client Service je velmi snadný – podmínkou je pouze zakoupení sady čtyř pneumatik Michelin pro osobní automobil v kterémkoli z prodejních míst zapojených do systému Michelin Client Service. Po vyplnění registračního formuláře a odevzdání prodejci pneumatik Michelin bude každému novému členu poštou doručena jeho karta Michelin Client Service. Zavedením programu Michelin Client Service nasazuje Michelin novou laťku kvality ve vztahu se svými klienty. Náročný asistenční program je finančně velmi nákladný, Michelin si však uvědomuje, že ke špičkovým produktům patří i nabídka špičkových služeb.
16. října 2001, jas