Karolína Topolová získala za úspěchy Mototechny ocenění Marketér roku 2017

Umístění v  soutěži generální ředitelka AURES Holdings chápe zároveň i jako odměnu za 20 let úspěšného působení u největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO

Prezidium České marketingové společnosti vyhlašuje každoročně soutěž Marketér roku, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Marketérem roku za rok 2017 se včera stala generální ředitelka skupiny AURES Holdings se značkou Mototechna, která jako první využila mezery na trhu a poptávku zákazníků po zánovních automobilech dokázala využít pro vybudování zcela nového segmentu v rámci skupiny autocenter AAA AUTO.

„Moc si tohoto ocenění vážím. Mototechna je mé již téměř šestileté dítě a je pro mě i naši společnost synonymem inovativního přístupu. Za dobu existence Mototechny jsme prodali již více než 40 000 aut a loňský rok pro nás byl zlomový, a to nejen díky dalšímu nárůstu prodejů zánovních automobilů, ale také posílení komunikace v oblasti webového rozhraní a sociálních sítích i rozšíření oblastí podnikání a vznik nových projektů, které se pro lepší orientaci zákazníků postupně rozčlenily pod další značky skupiny – Mototechna Servis, Mototechna Premium, Mototechna Classic, Mototechna Drive, či inovační laboratoř AuresLab,“ uvedla generální ředitelka AURES Holdings, která již dvacet let stojí za úspěchy největšího prodejce ojetých a zánovních vozů ve střední a východní Evropě AAA AUTO.

Karolína Topolová

Výhoda zánovních automobilů pod značkou Mototechna oproti novým je v okamžité dostupnosti a ceně až o 40 % nižší než v případě nových automobilů. V nabídce je 1200 vozů zhruba dvaceti značek a většina z nich má záruku od výrobce. Značka se během pěti let stala největším prodejcem zánovních aut v České republice. Vozy z Mototechny jsou v nabídce všech 22 poboček skupiny v České republice a čtrnácti na Slovensku. „Když jsme se rozhodovali, jak uvést na trh samostatný segment zánovních vozů, měli jsme šťastnou ruku při výběru nostalgicky známé značky Mototechna, kterou jsme právě v té době získali. Značku si lidé pamatují ještě z dob komunismu, kdy byla symbolem pro nedostatková nová auta a dlouhé fronty s žádankami o automobil. Komunikaci jsme kromě nostalgie postavili také na kontrastu – u nás se fronty samozřejmě nestojí, nemusíte se zapisovat do pořadníku. Prostě si vůz vyberete a za pár hodin s autem odjíždíte. Základem kampaně bylo poskytnutí nové a vyšší hodnoty zákazníkovi, garancí a nejdostupnějších cen na trhu,“ doplnila Topolová.

Pro Mototechnu je zásadní nejen okamžitá dostupnost aut a nižší cena oproti novým automobilům, ale hlavně orientace na zákazníka v podobě VIP servisu a nadstandardních služeb, mezi které patří samostatná linka v rámci Call Centra a péče nejzkušenějších zaměstnanců. Mototechna postupně rozšířila svoje služby také o servis (Mototechna Servis), půjčovnu vozů (Mototechna Drive) a také se z ní vyčlenila inovativní laboratoř AURESLAB.

Ocenění pro Marketéra roku 2017

Karolína Topolová se pravidelně umísťuje v prestižní anketě TOP 25 žen českého byznysu, v posledních třech letech byla vybrána mezi nejvlivnější ženy českého byznysu podle časopisu Forbes a byla oceněna také titulem Lady Pro. Pravidelně se umisťuje mezi finalisty soutěže Manažer roku, kde navíc získala titul Mladý manažerský talent. Pod jejím vedením se společnost AAA AUTO posunula v žebříčku CZECH TOP 100 z 67. na 48. pozici a získala celoevropské prestiží ocenění European Business Awards 2016/2017, kde se stala druhou nejcennější firmou Evropy ze 33 zúčastněných zemí. Dva roky po sobě získala společnost i ocenění Superbrands.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CB Auto a.s.
Dr. Milady Horákové 1477, 370 05 - České Budějovice
385 102 421
seat@cb-auto.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak často mění Češi auta? Překvapivě dost pravidelně

Jak často mění Češi auta?...

Možná se to nezdá, ale Češi obměňují svůj vozový park relativně často, alespoň podle analýzy společnosti AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO a Mototechny....

Valentýn: Muži se stejně jako ženy...

Dnešní den zamilovaných není jen o lásce partnerské, ale také té k dětem, rodičům nebo třeba automobilům. Kvůli dlouhodobé krizi v automotive se za poslední rok proměnily preference ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - AAA AUTO překonalo historický rekord, skupina loni prodala 83 000 aut

AAA AUTO překonalo historický rekord,...

V Česku si lidé z „Áček“ odvezli téměř 50 000 vozů, nejpopulárnější byly Octavie Po jedenácti letech padl v síti AAA AUTO prodejní rekord – v roce 2018 skupina AURES Holdings, kam...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Lukáš Kvapil se po dvou letech vrací na motocykl jako závodník! Odstartuje v Africa Eco Race, po trase původního Dakaru

Lukáš Kvapil se po dvou letech vrací na...

Závodník Lukáš Kvapil si plní další sen a po dvou letech se vrací jako motocyklový závodník, a rovnou na start extrémního vytrvalostního podniku Africa Eco Race, jedoucího se po trase...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nabídka vozů v Praze je oproti zbytku ČR  mladší, s nižším nájezdem, ale i dražší

Nabídka vozů v Praze je oproti zbytku...

Krajům v ČR dominují kombíky a vozy SUV Hlavní město Praha aktuálně disponuje nejmladší nabídkou ojetých automobilů (v průměru 7,2 roku) a drží prvenství i v nejnižším průměrném...