
Byla to stříbrná limuzína Škoda Octavia ve výbavě Elegance s benzinovým motorem 1,8 Turbo o výkonu 110 kW, kterou si objednal zákazník z České republiky.
Přehled vyrobených vozidel:
Model | Výroba v letech 1991 – 2001 | Počet vyrobených vozů |
Favorit | 1991 – 1994 | 475 003 |
Forman | 1991 – 1995 | 222 793 |
Pick up | 1991 – 1995 | 70 894 |
Felicia | 1994 – 2001 | 912 810 |
Felicia Combi | 1994 – 2001 | 351 436 |
Pick up | 1995 – 2001 | 124 565 |
Felica Fun | 1996 – 2000 | 4 016 |
Felicia Van Plus | 1995 – 2000 | 5 160 |
VW Caddy | 1996 – 2000 | 18 952 |
Octavia | 1996 – 2001 | 376 493 |
Octavia Combi | 1997 – 2001 | 169 241 |
Fabia | 1999 – 2001 | 217 450 |
Fabia Combi | 2000 – 2001 | 49 112 |
Fabia Sedan | 2001 | 2 075 |
Celkem | 3 000 000 |

Z dříve ročně vyráběných 170 tisíc vozů se zvýšila výroba na 250 %. Současně vyráběné modely Fabia a Octavia se dodávají v desítkách variant, s různými motory, různými výbavami a různými barvami podle přání zákazníků. Důkazem vysoké kvality a moderní konstrukce uvedených modelů je vysoký zájem zahraničních zákazníků o vozy Škoda – v současné době jsou Škodovky vyváženy do 67 zemí světa a jejich celkový vývoz je 82 % z celkového počtu vyrobených vozů. Z uvedenými radostnými výsledky nás seznámil předseda představenstva Škoda Auto Ing, Vratislav Kulhánek, který zdůraznil, že těchto výsledků bylo dosaženo především v důsledku využívání nejmodernější organizační a výrobní technologie, které byly v krátkém čase uplatněny díky špičkové kvalifikaci českých inženýrů a techniků. V závěru pak připomněl, že v krátké době bude zahájena výroba dalšího modelu Škoda, představeného na autosalonech v Ženevě a v Brně. Tímto modelem většího vozu vstupuje tak Škodovka do vyšší třídy osobních vozů,
Vedoucí výroby vozů Škoda Pavel Radda mimo jiné vyzdvihl špičkovou kvalitu vozů Škoda, které bylo dosaženo díky úsilí pracovníků Škoda Auto na všech úsecích – od vývoje, přípravy, řízení a kontroly výroby až po svědomitou práci pracovníků na výrobních pásech.