Jiří Vodička novým marketingovým manažerem společnosti Goodyear Dunlop Tires

Společnost Goodyear Dunlop Tires představuje svého nového marketingového manažera Jiřího Vodičku, který přebírá zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Kataríně Ardové.

Společnost Goodyear Dunlop Tires posiluje svůj tým o Jiřího Vodičku:

1Jiri Vodicka650

Jiří Vodička nastupuje na nově zřízenou pozici Marketing Manager CZ/SK. Předchozí pozice marketingového koordinátora byla po odchodu Kataríny Ardové na mateřskou dovolenou zrušena. Jiří Vodička bude zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.

Jiří Vodička přichází ze společnosti Honda Motor Europe Ltd., ve které působil jako Car Marketing Specialist. Dříve působil v několika reklamních agenturách (např. Klan, Grey Worldwide), v nichž měl na starosti klienty z automobilového odvětví, bankovnictví a rychloobrátkového zboží. Svůj volný čas tráví především aktivně s rodinou, věnuje se outdoorovým aktivitám, focení a vyhledává kvalitní gastronomii.

Současně s Jiřím Vodičkou přichází do marketingového oddělení společnosti Barbora Hlôšková na pozici Marketing Specialist:

1BarboraHloskova750

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na

www.goodyear.cz

Zdroj: Temper Communication, a.s., Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT investuje do své budoucnosti

SEAT investuje do své budoucnosti

Plánovaná investice 5 miliard eur do roku 2025 budou směřovat do vývoje nových modelů a výrobního zařízení zejména se zaměřením na nové projekty elektrifikace produktové řady Společnost...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai spouští program financování Bez obav

Hyundai spouští program financování...

Značka Hyundai připravila pro všechny modely ze současné nabídky nové atraktivní finanční produkty, které kryjí aktuální rizika a poskytují větší jistotu zákazníkům. Ti mají nově...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi Q4 Sportback e-tron concept

Audi Q4 Sportback e-tron concept

Audi představuje jako koncepční vůz Q4 e-tron ve variantě kupé Rozmanité technologie pro hospodárný provoz prodlužují dojezd na více než 500 kilometrů Sériová verze vstoupí na trh v roce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - BOJ PROTI GLOBÁLNÍMU OTEPLOVÁNÍ:  DS AUTOMOBILES, NEJLEPŠÍ PRÉMIOVÁ MULTIENERGETICKÁ ZNAČKA V EVROPĚ

BOJ PROTI GLOBÁLNÍMU OTEPLOVÁNÍ: DS...

Značka DS Automobiles, jež se opírá o strategii elektrifikace, kterou rozvíjí již od svého založení v roce 2015, se z hlediska nízkých emisí CO2 řadí do čela prémiových evropských...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrobní závod Emden vstupuje do nové éry elektromobily

Výrobní závod Emden vstupuje do nové...

Volkswagen vyrábí ve svém závodě Emden modely Passat a Arteon, od roku 2022 se k nim přidá kompaktní SUV ID.4 s elektrickým pohonem. Zahájení rekonstrukce závodu v rámci přechodu na...