Jedenáctka nejlepších řidičů kamionů včetně jedné řidičky je známá!

České truckery v soutěži Mladý evropský řidič kamionu 2007 teď čeká národní finále v sobotu 23. června.

Na něm se ukáže, kdo je králem mezi českými truckery a také kdo pojede reprezentovat Českou republiku na evropské finále do Švédska, kde je hlavní cenou tahač Scania v hodnotě 3 miliony korun.

Ze semifinálových kol, která se konala 28. dubna v Plzni a 12. května v Brně, vzešla tato jedenáctka těch nejlepších:

  • Antoš Martin (Hostinné)
  • Hlaváč Luboš (Pelhřimov)
  • Horneková Marie (Plzeň)
  • Chlup Zdeněk (Znojmo)
  • Kůřil Roman (Brno)
  • Neterda Pavel (Praha)
  • Ryšavý Roman (Police nad Metují)
  • Svítil Zdeněk (Janovice nad Úhlavou)
  • Tomek Petr (Praha)
  • Urban Jiří (Ostrava)
  • Vrkoslav Daniel (Mnichovo Hradiště)

Semifinále YETD 2007, Brno:

Jiří Urban, Roman Ryšavý, Roman Kůřil, Martin Antoš, Zdeněk Chlup

Semifinále YETD 2007, Plzeň (zleva):

Marie Horneková, Pavel Neterda, Petr Tomek, Luboš Hlaváč, Daniel Vrkoslav, Zdeněk Svítil

Profily jednotlivců

Jméno: Martin Antoš

  • Věk: 33
  • Přezdívka: Marťas
  • Bydliště: Hostinné
  • Zaměstnavatel: Inex Spedition s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: „V současné době vozím nejčastěji elektroniku.“
  • Nejčastější destinace: Velká Británie
  • Nejoblíbenější destinace: Irsko
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: Profesionálním řidičem je již 14 let.
  • Proč jsem řidičem: „Je to rodinná záležitost a splněný klukovský sen. Pokračuji v povolání svého otce a dědy.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Kromě klasických dětských snů, kdy jsem chtěl být kosmonautem či popelářem, jsem vždy toužil stát se profesionálním řidičem. Sen jsem si i splnil.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: dcera a syn
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Přítelkyně je momentálně na mateřské dovolené, ale jinak tuto specifickou profesi chápe. Též pracuje v dopravě. Dětem se pochopitelně stýská.“
  • Další truckeři v rodině: „Otec a děda pracovali jako profesionální řidiči autobusu respektive nákladního automobilu.“
  • Umístění v semifinále: 1. místo (Brno)
  • Účast v YETD: letos se účastní poprvé
  • Cíl v soutěži YETD: „Cílem byl samotný postup do finále. To už je pro mě úspěch.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Do soutěže mě přihlásila přítelkyně, která za mě odeslala i přihlášku. Právě ona byla tím hlavním impulsem. O soutěži jsem sice věděl již dříve, ale do předchozích ročníků jsme se nikdy nepřihlásil. Nyní jsem to chtěl zkusit.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Tak daleko zatím nekoukám. A popravdě jsem o tom ani na chvilku nepřemýšlel. Každopádně kamion je od toho, aby jezdil.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Jednoznačně rodina a také šéf firmy, kde pracuji. Společně s dalším kolegou, který se soutěže též účastní, nám po celé semifinále ohromně fandil. Z našeho úspěchu měl velkou radost.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Průběžné výsledky jsem během samotného semifinále sledoval a doufal, že bych se do postupové pětice mohl dostat. Nakonec to vyšlo a dokonce jsem vyhrál. I tak to pro mě bylo překvapení.“

Jméno: Luboš Hlaváč

  • Věk: 27
  • Přezdívka: Zajíc
  • Bydliště: Pelhřimov
  • Zaměstnavatel: Agroalfa a.s.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: krmná směs, šrot pro zvířata
  • Nejčastější destinace: „Jezdím většinou pouze v okrese Pelhřimov.“
  • Nejoblíbenější destinace: „Oblast Kolínska – hezká krajina, rovina a většinou svítí sluníčko.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 8 let
  • Proč jsem řidičem: „Vždy mě lákalo řídit velké auto. Stal jsem tedy automechanikem. To vlastně jen proto, abych si tento svůj sen mohl splnit.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Měl jsem hned jasno a neváhal jsem. Další povolání nepřipadalo v úvahu.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: ne
  • Další truckeři v rodině: „V tomhle ohledu jsem v mé rodině jedináčkem.“
  • Umístění v semifinále: 3. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: „Účastnil jsem se regionálního kola v roce 2005. Bylo to v Brně a skončil jsem na 10. místě.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Mým cílem byla účast. Hlavně si zkusit své dovednosti při řízení s návěsem, jelikož s ním vlastně vůbec nejezdím. Tohle byla ideální možnost.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Na prvním místě zvědavost a touha zkusit si to.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Vzhledem ke svým minimálním zkušenostem s řízením s návěsem nejsem rozhodně favoritem. Nad hlavní výhrou jsem vůbec nepřemýšlel. Šanci na úspěch mají jiní a zkušenější.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Kolegové v práci. Už se chystají, jak mě pojedou podpořit a podívat se, jak zvládnu finále.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Doslova šok se vším všudy. Ještě zvýrazněný tím třetím místem, které jsem obsadil.“

Jméno: Marie Horneková

  • Věk: 28
  • Přezdívka: Majka
  • Bydliště: Plzeň
  • Zaměstnavatel: Petr Lukáš – Manto
  • Typ vozidla: DAF
  • Nejčastější náklad: gumy, dřevo, cihly
  • Nejčastější destinace: Německo
  • Nejoblíbenější destinace: „Dříve jsem jezdila do Francie a Španělska, což jsem si hodně užívala.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 4 roky
  • Proč jsem řidičkou: „Lákalo mě to zkusit.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Žádné vysněné povolání jsem nikdy neměla. Nechávám vše plynout a na životě. Co mě nadchne a bude naplňovat, to zkusím.“
  • Vdaná: ne
  • Děti: ne
  • Další truckeři v rodině: žádní
  • Umístění v semifinále: divoká karta (Plzeň)
  • Účast v YETD: „Účastnila jsem se v roce 2005. Tam jsem skončila v základním kole a do samotné soutěže jsem se nedostala.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Ten byl již dávno překonán. Postupem do národního finále jsem své cíle již předčila. Žádné naděje si nedělám. Finále bude především o štěstí a momentálním rozpoložení.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásila: „Přirozená soutěživost. Jsem moc ráda, že tato soutěž existuje. Dokonce si myslím, že by jich mohlo být více či alespoň častěji. Může být skvělou motivací ke zdokonalování. Účast v soutěži si zkrátka užívám.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Již jsem domluvena se svým šéfem. Kamion bych mu dala a on by ho využil pro firmu. Výměnou by mi koupil domek. To by se však už řešilo dle situace. Je zbytečné o tom nyní přemýšlet.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Sestra a vůbec celá rodina. Překvapilo mě, jak moc mi fandí maminka. Ta se k tomu dříve stavěla chladně a moc tohle nesleduje. Nedávno mi však říkala, že je na mě hrdá.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupila do finále: „Pocity byly hodně zvláštní. Potvrdila jsem si, že je lepší nic nečekat a být překvapená než prožívat pocity zklamání.“

Jméno: Zdeněk Chlup

  • Věk: 28
  • Přezdívka: Chlupáč
  • Bydliště: Znojmo
  • Zaměstnavatel: ICOM Transport a.s.
  • Typ vozidla: Mercedes
  • Nejčastější náklad: dřevotříska
  • Nejčastější destinace: Německo
  • Nejoblíbenější destinace: „Určitě Španělsko. Na tamních silnicích tam je menší frekvence dopravy. Také rád jezdím na větší vzdálenosti.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 8 let
  • Proč jsem řidičem: splněný klukovský sen
  • Jaké bylo vysněné povolání: řidič z povolání
  • Ženatý: ano
  • Děti: syn (15 měsíců)
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Manželka z mého povolání není pochopitelně úplně nadšena, ale respektuje ho. A jsem za to rád.“
  • Další truckeři v rodině: otec (profesionální řidič autobusu)
  • Umístění v semifinále: 2. místo (Brno)
  • Účast v YETD: v roce 2005 skončil ve finále na 6. místě
  • Cíl v soutěži YETD: „Cílem v soutěži je vždy vítězství.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „První cena v podobě nového tahače je velmi lákavá. Též jsme se chtěl poměřit s ostatními řidiči.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych si ho nechal. Rád bych se následně zkusil vrhnout do soukromého podnikání.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Pochopitelně manželka a také kamarád. Lidé v mém okolí vědí o mé účasti.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Cítil jsem určitou úlevu, že se mi podařilo splnit mé předsevzetí v podobě opětovného postupu do finále. Byla by ostuda, pokud by se to opět nepovedlo:).“

Jméno: Roman Kůřil

  • Věk: 28
  • Bydliště: Brno
  • Zaměstnavatel: ZO-ŠI Trans s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: potraviny
  • Nejčastější destinace: „Nyní jezdím pravidelně trasu Praha – Ostrava.“
  • Nejoblíbenější destinace: „Žádná mi nezůstala v paměti natolik, abych ji označil za nejoblíbenější.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 6 let truckerem a 8 let profesionálním řidičem
  • Proč jsem řidičem: „Za volant mi vlastně dopomohla náhoda. Otec mého kamaráda měl dopravní firmu, kam jsem chodil na internet hledat práci. Nakonec mi nabídl stát se řidičem z povolání.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Řízení mě vždy bavilo, ale chtěl jsem být kuchař nebo číšník.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: syn
  • Jak snáší moji profesi rodina: „S mojí manželkou jsme se poznali, když jsem ještě jezdil i do zahraničí. Nevadilo jí to. Nyní už jezdím jen výhradně po České republice a jsem více doma. Z pohledu časové náročnosti je to tedy lepší než bývalo.“
  • Další truckeři v rodině: starší i mladší bratr
  • Umístění v semifinále: 3. místo (Brno)
  • Účast v YETD: „V prvním ročníku jsem nestihl odeslat v termínu odpovědi do základního kola. V tom minulém se mi to již podařilo těsně před uzávěrkou. Do hlavní soutěže jsem se ale neprobojoval. Letos už všechno klaplo.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Při přihlašování to byl asi ten nejvyšší. V průběhu soutěže si však kladu postupné cíle. Po finále bych rád stál na stupních vítězů.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Rozhodně ceny a také sám sobě si něco dokázat. V neposlední řadě musím říci, že každý je asi více či méně soutěživý.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych si ho nechal a založil si vlastní dopravní firmu.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Manželka. Na základě uveřejněného článku s výsledky v jednom časopise se mi s gratulací ozval i kamarád.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Byl jsem dost nervózní. Těžko se to popisuje. Soutěže jsem se účastnil společně s kolegou. Na postup jsem tipoval jeho, ale nakonec se podařilo postoupit mně. I přes pokaženou jízdu zručnosti.“

Jméno: Pavel Neterda

  • Věk: 30
  • Přezdívka: Scaniatic
  • Bydliště: Praha
  • Zaměstnavatel: Hödlmayr logistik
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: nákladní automobily, převážně značky Scania
  • Nejčastější destinace: „Jezdím po celé Evropské unii. Hlavně Německo a Rakousko.
  • Nejoblíbenější destinace: „Asi Holandsko. Jsou tam příjemní lidé.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 10 let
  • Proč jsem řidičem: „Asi jako u mnohých řidičů z povolání. Byl to klukovský sen.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Nebylo co řešit, vždy jsem chtěl jezdit.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: ne
  • Další truckeři v rodině: „Žádní. Takhle jsem „postižen“ sám.“
  • Umístění v semifinále: 5. místo (Plzeň)
  • V YETD poprvé: ano
  • Cíl v soutěži YETD: „Je to jasné. Dát si hlavní výhrou dárek k 30. narozeninám.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Chtěl jsem zjistit, jak na tom v porovnání s ostatními jsem. Navíc hlavní výhra je hodně lákavá.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Využil k práci. Už jsme se o tom i ve firmě, kde pracuji, bavili.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: rodina a kamarádi
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Byl jsem doslova hotový. Nepředvedl jsem dobrý výkon, ale nakonec jsem to poslední disciplínou asi zvrátil.“

Jméno: Roman Ryšavý

  • Věk: 35
  • Bydliště: Police nad Metují
  • Zaměstnavatel: Inex Spedition s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: elektronika, dřevěné palety
  • Nejčastější destinace: Německo, Španělsko
  • Nejoblíbenější destinace: „Tou nejoblíbenější je oblast Skandinávie. Především kvůli nádherné přírodě. Též Anglie, kde jsou příjemní lidé.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 14 let
  • Proč jsem řidičem: klukovský sen
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Vždy jím bylo povolání řidiče.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: syn
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Nic jiného než moji profesi respektovat manželce asi nezbývá. Myslím, že si již zvykla.“
  • Další truckeři v rodině: bratr
  • Umístění v semifinále: 4. místo (Brno)
  • V YETD poprvé: „V roce 2005 jsem bohužel neposlal přihlášku. Příliš jsem váhal a musím říci, že nyní toho lituji. Z toho pohledu je pro mě letošní účast premiérou.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Cílem bylo finále. A to je určitě krásný úspěch, který se mi povedl. Nyní se chci umístit co nejlépe.Třeba do osmého místa by to byla paráda.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Byla to poslední šance. V příštím ročníku nebudu již splňovat věkový limit. Také to byla určitá forma osobní výzvy. Něco si zkrátka zkusit dokázat.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Nejdříve bych se posadil překvapením na zadek. Určitě bych si ho nechal a zkusil soukromě podnikat.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Nejvíce manželka. Určitě ale musím jmenovat i lidi z firmy, kde pracuji. Především šéf, který mě i další kolegům- soutěžícím vychází vstříc.
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Nádherný pocit. Převažuje nezapomenutelný zážitek. Svůj postup beru jako velký úspěch.“

Jméno: Zdeněk Svítil

  • Věk: 31
  • Bydliště: Janovice n. Úhlavou
  • Zaměstnavatel: Stigler & Gilch
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: pouze automobily
  • Nejčastější destinace: Rumunsko
  • Nejoblíbenější destinace: „Makedonie. Vzhledem k přívětivosti obyvatel.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 7 let
  • Proč jsem řidičem: „Jsem vyučený automechanik. Od toho je k mé současné profesi už jen krok.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Asi číšník. Jako číšník jsem i pracoval.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: dcera
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Mohu říci, že mé povolání plně respektují.“
  • Další truckeři v rodině: žádní
  • Umístění v semifinále: 2. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: letos podruhé
  • Cíl v soutěži YETD: „V rámci ČR ty nejvyšší. Zkrátka se dobře umístit.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Jsem hodně soutěživý typ, což byl vlastně jediný impuls a hnací motor.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych si ho nechal a užil si ho.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: přítelkyně
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Tajně jsem myslel na 5. postupové místo. Když s ním nebylo spojeno mé jméno, tak jsem se vzdával nadějí. O to více jsem byl následně šokován, což na mě bylo i vidět.“

Jméno: Petr Tomek

  • Věk: 31
  • Přezdívka: Rambousek
  • Bydliště: Praha
  • Zaměstnavatel: Autodoprava Jindřich Havránek
  • Typ vozidla: Volvo
  • Nejčastější náklad: potraviny
  • Nejčastější destinace: Polička
  • Nejoblíbenější destinace: „Nové Město. Dobré vztahy s lidmi.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 7 let
  • Proč jsem řidičem: „Vždy jsem se jím chtěl stát.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Neměl jsem žádné pochyby, že se jednou stanu řidičem.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: 3 děti
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Jezdím pouze po naší republice, takže jsem denně doma. Je to tedy mnohem snazší než třeba u jiných kolegů.“
  • Další truckeři v rodině: strýc
  • Umístění v semifinále: 4. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: „O prvním ročníku jsem bohužel nevěděl, ale minulého jsem se již zúčastnil. Skončil jsem na celkovém 3. místě.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Už jen vybrat si barvu hlavní ceny :).“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Ten je jasný. Myslím, že každý ze soutěžících kolegů jde do toho s tím, aby vyhrál. Hlavní cena je tudíž i mým cílem.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych ji náležitě využil. Každý má asi sen založit si vlastní firmu. I přes konkurenci na trhu bych to chtěl následně zkusit.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Manželka a rodina. Palce mi drží i někteří soutěžící z minulého ročníku. Kamarádi o mé účasti také vědí. Občas proběhne nějaká ta legrácka na toto téma.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Šel jsem do toho, že prostě musím a jdu postoupit. I když v určité fázi semifinále jsem si nebyl úplně jistý svým postupem.“

Jméno: Jiří Urban

  • Věk: 34
  • Přezdívka: Jura
  • Bydliště: Ostrava
  • Zaměstnavatel: OKD-Doprava a.s. Ostrava
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: železo
  • Nejčastější destinace: Německo, Francie, Holandsko
  • Nejoblíbenější destinace: „Taková, abych byl brzy doma. Ze zemí Švýcarsko. Je to krásná a čistá země s jasnou dominantou v podobě Alp.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 10 let
  • Proč jsem řidičem: rodinné dědictví
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Chtěl jsem být letcem, ale to vyžaduje obrovské i zdravotní nároky, které bych bohužel asi nenaplnil. K autům jsem více přičichl v 18 ti letech, což bylo osudové.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: ne
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Rozhodně respektuje mé povolání a nechce mi do něho příliš mluvit. Chtěl bych však raději více času trávit doma s rodinou.“
  • Další truckeři v rodině: bratr, otec, strýc
  • Umístění v semifinále: 5. místo (Brno)
  • Účast v YETD: „Účastnil jsem se již v roce 2003. Nepostoupil jsem tehdy do finále.“
  • Cíl v soutěži YETD: „ Umístit se co nejlépe. Tedy vyhrát.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Hlavní cena je velkým lákadlem. Vzhledem k roku výroby vozidla, které používám, jsem si též chtěl zkusit řízení nových typů nákladních automobilů.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Vyhrát kamion by bylo nádherné. Možná i krok k založení vlastní firmy. S manželkou však máme sen v podobě nového domu. Asi bych případnou hlavní výhru prodal a finance investoval právě tímto směrem.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Manželka. Ta to prožívá snad více než já. Také kamarádi mě podporují.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Z umístění v prvním ročníku jsem byl nepatrně zklamán. Teď jsem to napravil. Porazit ostatní soutěžící je má motivace pro finále. A asi i ta nejlepší.“

Jméno: Daniel Vrkoslav

  • Věk: 20
  • Bydliště: Mnichovo Hradiště
  • Zaměstnavatel: Litra, s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: automobily
  • Nejčastější destinace: Morava
  • Nejoblíbenější destinace: „Zlín. Vzhledem k dobrým vztahům s klientem.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 1 rok
  • Proč jsem řidičem: „Od tří let jsem v prostředí automobilů vyrůstal, tudíž mi to bylo dáno do kolébky.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Do budoucna mě láká povolání dispečera. Nyní jsem však plně spokojený s aktuální profesí.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: ne
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Nejbližší rodina mě hodně podporuje. Pouze babička se o mě z pochopitelných důvodů, které tato profese přináší, bojí.“
  • Další truckeři v rodině: otec, švagr
  • Umístění v semifinále: 1. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: letošní ročník je premiérou
  • Cíl v soutěži YETD: „Jsem naprosto spokojený s postupem do finálových bojů. Před začátkem soutěže jsem v tento úspěch ani nedoufal.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Patřím mezi začínající řidiče a proto jsem si chtěl porovnat své kvality se zkušenějšími kolegy. Též jsem si chtěl určitým způsobem otestovat, zda svými kvalitami dokáži konkurovat. Určitě jde i o nabytí zkušeností do budoucna.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Abych řekl pravdu, tak nevím. Vůbec jsem o tom nepřemýšlel.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: rodina a kolegové v zaměstnání
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Se svým postupem jsem nepočítal. Po dokončení jízdy zručnosti jsem si říkal, že bych mohl být kolem pátého místa. Na vysněné páté pozici mě neohlásili a tak mé nadšení postupně opadávalo. O to radostnější byl pocit, když jsem zjistil, že jsem své semifinále vyhrál. Tento bezprostřední pocit byl prostě nádherný.“

Hlavní cenou soutěže je tahač Scania v hodnotě 3 miliony korun.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....