Jan Řepa (43)

– zkušený profesionál z oblasti marketingu a komunikace, vystudoval Univerzitu ekonomických věd v Budapešti. Bohaté zkušenosti z marketingu čerpal především ve společnostech Eurotel Praha a ČSOB Leasing, od roku 2004 se specializoval na marketingové aktivity v automobilovém průmyslu, a to nejen na českém trhu působením v General Motors Southeast Europe LLC u značek Chevrolet a Opel.
Hovoří anglicky, maďarsky a rusky. Ve volném čase se věnuje hokeji a triatlonu.
„Úkolem J. Řepy v této nové pozici bude především rozvoj korporátní komunikace na všech trzích firemního působení s cílem nastavit strategické priority pro další růst naší společnosti,“ uvedl generální ředitel AAA AUTO A.J.Denny.
Skupina AAA AUTO
působí na trhu téměř 20 let. V současné době provozuje síť 25 poboček v České republice a na Slovensku. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papíru v Praze a Budapešti. Podle auditovaných výsledků prodala v roce 2010 skupina AAA AUTO 39 530 automobilů. V roce 2009 zvítězila AAA AUTO v nezávislém spotřebitelském testu autobazarů Mladé Fronty DNES a webové stránky www.aaaauto.cz se umístily na prvním místě mezi automobilovými firmami v soutěži Web Top 100.