


Mimořádný nárůst návštěvnosti zaznamenali kromě českých i internetové stránky celého ALCAR GROUP, který je největším aftermarketovým evropským výrobcem litých kol značek AEZ, DEZENT, DOTZ a ENZO.

Celkově se na těchto stránkách zvýšila výrazně návštěvnost – o 54%, z 1 997 922 návštěv na 3 077 843. Počet návštěvníků se z 55 505 (2003) zvýšil v roce 2004 na 115 847. Průměrný čas strávený na stránkách se z 7:09min zvýšil na 8:24min a počet stránek za jednu návštěvu se zvýšil z 33 na 35. Z výsledků je jasně vidět, že internet začíná být ideálním mechanismem při výběru i nákupu litých kol. Mezi jednotlivými značkami byly nejnavštěvovanější stránky AEZ, ale největší nárůst zaznamenala značka DOTZ, která se v letošním roce významným způsobem orientuje na příznivce tuningu.
Vraťme se však do České republiky, kde se může společnost ALCAR Bohemia s.r.o. pyšnit největším meziročním nárůstem návštěvnosti, nejdelším časem setrvání návštěvníka na stránkách a největším počtem shlédnutých stránek. Za tento obrovský nárůst stránky vděčí jedinečnému konfigurátoru, který je ukryt na www.alcar.cz pod volbou „Montáž kol“ a kde si může každý majitel vozu najít nejhezčí kola a zároveň si vyzkoušet, jak budou jeho vozu slušet.