Internet zásadně mění prodej automobilů

Skupina AAA AUTO, vedoucí středoevropský prodejce ojetých vozů oznámila, že meziroční nárůst prodeje aut prostřednictvím internetu je více než dvojnásobný.

Prodeje aut, které našly svého majitele na základě předchozí on-line rezervace, vzrostly ke konci roku 2007 o razantních 117%.

Rozšíření internetu zásadně mění spotřebitelské chování také v obchodu s ojetými vozy. Skupina AAA AUTO proto zavedla jedinečný informační systém, který v loňském roce uspokojil poptávku zhruba 10 000 zákazníků, což je více než dvojnásobek oproti roku 2006. Úspěšnost vyhledávacího nástroje a rezervačního systému spočívá v jednoduchosti a přehledném uživatelském rozhraní. Pracovníci call-centra zpracují denně až 30 on-line rezervací a spokojených vlastníků kvalitního vozu od AAA AUTO proto stále přibývá.

Ze zákaznického pohledu je postup on-line nákupu opravdu snadný. Stačí navštívit stránky www.aaaauto.cz, kde lze naleznout databázi pěti tisíc vozů, mezi kterými zákazník může vybírat podle značky, modelu, barvy, ceny, roku výroby, druhu paliva i výbavy vozidla. U většiny vozů jsou k dispozici autentické fotografie, vůz je zabrán z několika úhlů, aby si tak zákazník mohl udělat objektivní obrázek o vzhledu a stavu automobilu. „Chceme, aby všichni naši zákazníci byli co možná nejspokojenější, a proto při výkupu věnujeme pozornost kontrole 107 faktorů vypovídajících o technických kvalitách vozidla,“ připomněl ředitel výkupu Petr Vaněček a dodal, „samozřejmostí je pak prověření vozu v řadě domácích i zahraničních databází a následná doživotní záruka právní čistoty vozu s garancí vrácení peněz“.

V případě, že se zákazníkovi některý z vozů zalíbí, může si ho on-line rezervovat a složit zálohu. Předejde tak možnosti, že ho někdo koupí před ním a zároveň díky tomuto způsobu objednávky získá slevu až 10 000 Kč. Během procesu rezervace vyplní jednoduchý formulář a obratem je kontaktován jedním z operátorů, který s ním zkonzultuje nejen výběr vozidla, ale i nejrůznější možnosti financování.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....