Hyundai za druhý měsíc letošního roku prodal na českém trhu celkem 1 433 vozů.
Tento počet představuje meziroční nárůst o 11 procent a pozici druhé nejprodávanější značky na tuzemském trhu.
Nejlépe se vedlo modelu ix20, kterého se prodalo 395 kusů. S tržním podílem téměř 63 % jde o absolutní jedničku v segmentu MPV-B, které se od začátku roku prodalo již 621 kusů.
Velmi dobrá čísla ukázal také model Tucson
– který je za první dva měsíce roku s 350 prodanými vozy vůbec nejprodávanějším vozem v segmentu SUV-C s tržním podílem bezmála 19 %. Tradičně velký zájem byl o model i30. V únoru se prodalo celkem 388 kusů a tento model měl téměř 10% podíl na trhu. Velmi dobrý výsledek zaznamenal i model i20, když za první dva měsíce letošního roku se prodalo 325 těchto vozů. Oblíbený model tak drží třetí místo v segmentu B.
Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované prodeje
Jsou tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů