Automobilka tak ještě více upevnila postavení silné dvojky českého trhu, který i přes zdánlivé oživení (dojem oživení je uměle vytvářen neustále se zvyšujícím počtem registrací bez existujících českých zákazníků) neroste.
Za první čtyři měsíce letošního roku prodal Hyundai
– na českém trhu celkem 5 961 vozů, čímž jeho prodeje meziročně vzrostly o 8 % procent.
Hyundai i30 s 1946 prodanými vozy si i nadále drží pozici nejprodávanějšího modelu značky
V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,4 %.
Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai
– je dlouhodobě model ix20. Od ledna do konce dubna letošního roku se pro něj rozhodlo již 1883 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 47,9 %, s přehledem vládne. Jen v dubnu si tento vůz koupilo 596 zákazníků, což představuje více než polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 55,6 %.
Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez tak zvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů