Hyundai odhalí na mezinárodním autosalonu v Ženevě nový koncepční elektromobil „Prophecy“

  • Nová studie elektromobilu posouvá designérskou filozofii značky Hyundai, „smyslnou sportovnost“, na novou, ještě atraktivnější úroveň
  • „Prophecy“ bude odhalen 3. března a pro širokou veřejnost bude k vidění od 5. do 15. března 2020

Hyundai Motor Company představí 3. března 2020 na nadcházejícím mezinárodním autosalonu v Ženevě svou novou studii elektromobilu s označením „Prophecy“. Koncepční vůz ztělesňuje nejnovější designérský styl společnosti a pro veřejnost bude vystavován ve dnech od 5. do 15. března.

Nový koncepční automobil byl navržen v souladu s designérskou filozofií značky Hyundai s mottem „smyslná sportovnost“. Na první pohled zaujme nádhernou siluetou, umocněnou elegantními křivkami procházejícími přes široké zadní boční partie. Tím je zaručena vynikající aerodynamika. Proudnicové tvary zadních bočních panelů jsou doplněny zapuštěným spoilerem a zadními svítilnami vybavenými originální pixelovou technikou.

„‚Prophecy‘ nenásleduje trendy. Klade důraz na nadčasovou krásu, která nestárne,“ řekl SangYup Lee, vedoucí globálního designérského centra Hyundai. „Ikonický design této studie ještě více rozšiřuje hranice designu značky Hyundai.“

Označení „Prophecy“ (česky „Proroctví“) odráží účel studie, která definuje směr vývoje designu budoucích modelů Hyundai a současně zaujímá postavení designérské ikony pro produktovou řadu elektromobilů Hyundai.

Koncepční elektromobil Hyundai „Prophecy“ bude odhalen světu 3. března na mezinárodním autosalonu v Ženevě (v 11:45 h, stánek 4252/hala 4). Hyundai bude v Ženevě prezentovat svou střednědobou strategii elektrifikace a zaměření na humanitu přesahující hranice techniky v rámci konceptu „Reálný pokrok je za dveřmi“, který je inspirován novou vizí značky („Pokrok pro lidstvo“) a řadou doprovodných exponátů.

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...