Hyundai Motor a značka elektromobilů IONIQ dodávají světu odvahu ke změně

  • Nové video „I’m in Charge“ v rámci kampaně nové značky IONIQ předkládá výpovědi módní návrhářky Marie Cornejo a dobrodruha Davida de Rothschilda
  • Kampaň „I’m in Charge“ oslavuje uvedení produktové řady IONIQ pro trvale udržitelný životní styl
  • Na video se můžete podívat na webových stránkách Hyundai nebo na YouTube

Nové video z kampaně na podporu značky IONIQ společnosti Hyundai Motor Company, „I’m in Charge“ (ODKAZ), předkládá výpovědi různých myšlenkových lídrů — módní návrhářky Marie Cornejo a britského dobrodruha Davida de Rothschilda — o jejich zaměření na trvale udržitelný životní styl. Video také vybízí spotřebitele s ekologickým povědomím na celém světě, aby aktivně a odpovědně jednali v globálním boji proti klimatické změně.

Hyundai spustil kampaň „I’m in Charge“ na podporu značky IONIQ jako oslavu její premiéry. Značka IONIQ se specializuje na produktovou řadu elektromobilů v rámci neúnavného úsilí společnosti Hyundai nabízet produkty pro trvale udržitelný životní styl. Nové video je pokračováním značkové kampaně, která odstartovala představením značky IONIQ na London Eye, a vykresluje značku jako krok k rozmanitým životním stylům založeným na ekologické odpovědnosti.

Nové video se natáčelo na celém světě. Jeho autoři tím chtějí zdůraznit globální dopady klimatické změny. Video pokládá otázku: „Možná si myslíte, že nemůžete změnit svět… ale co kdybyste mohli?“ Diváci se ve videu vydají do deštných pralesů, kaňonů, ulic, na ledovce i do pouští, v nichž jsou zachyceny záběry z každodenního života lidí, jakými jsou právě Cornejo a Rothschild, modelka z Keni či pouliční tanečník z Francie. Přestože tito lidé žijí na různých místech, hovoří různými jazyky a řídí se odlišnými společenskými pravidly, všichni jako odpovědní občané tohoto světa sdílejí úsilí o podporu trvalé udržitelnosti, jež nezná hranic. Video dále ukazuje, že vozidla IONIQ dokážou zásadně změnit k lepšímu životy lidí i celý svět.

„Obavy z globálních problémů v oblastech dopravy, bydlení a životního prostředí se stávají realitou. Hyundai nabízí jako řešení těchto problémů ‚čistou mobilitu‘ a trvale udržitelnou budoucnost,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a globální marketingový ředitel společnosti Hyundai Motor Company. „Hyundai tak dále rozvíjí svou vizi ‚pokrok pro lidstvo‘ prostřednictvím zkušeností zákazníků značky IONIQ.“

Hyundai spolupracuje s módní návrhářkou Marií Cornejo od roku 2019 pro Re:Style, exkluzivní kulturní akci, prezentující výsledky spolupráce mezi automobilovým a módním průmyslem. Známý britský dobrodruh a environmentalista David Mayer de Rothschild poprvé spolupracoval se značkou Hyundai v roce 2016, kdy jako pozvaný host upozornil ve své přednášce na ekologické vlastnosti modelu IONIQ.

Módní kolekce Re:Style využívá odpadní materiály z automobilového průmyslu při výrobě módních produktů. Díky loňskému úspěchu uvedla značka Hyundai kolekci Re:Style i v roce 2020.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...