Podle studie Brand Keys 2015 je Hyundai značkou s největší věrností zákazníků mezi automobilkami.
Společnost Brand Keys Int. se sídlem v New Yorku každoročně provádí výzkum zákaznického chování a vztahu k 753 značkám v 68 kategoriích
Hyundai již šestým rokem v řadě kraluje kategorii automobilek.
„První příčka šestým rokem v řadě je důkazem, že zákazníci Hyundai mají ke své značce velkou důvěru,“ řekl Robert Passikoff, prezident Brand Keys Int. „Schopnost společnosti reagovat na zpětnou vazbu a naslouchat svým zákazníkům je to, co dlouhodobě drží tuto automobilku na přední příčce našeho seznamu v její kategorii.“
Součástí výzkumu Brand Keys 2015, kterého se zúčastnilo 40 000 respondentů
– byly jak racionální, tak i emocionální aspekty, které ovlivňují chování a věrnost zákazníků k jednotlivým značkám. Na jejich základě se následně určuje, do jaké míry ta která značka splňuje či překonává očekávání spotřebitelů.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů