Již nyní automobilka v Evropě vyrábí půl milionů vozů, odvádí 1,3 miliardy EUR na daních a zaměstnává více než 152 000 lidí.
V roce 2013 Hyundai investoval
– do svých evropských aktivit přes 500 milionů EUR. Obří investice by se měla zhodnotit již v roce 2015, kdy Hyundai očekává výrazný nárůst evropských prodejů. Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Mnoho evropských trhů již má nejhorší období hospodářské krize za sebou, i když oživování bude pomalé. Věříme, že revitalizace národních ekonomik podpoří důvěru spotřebitelů a pomůže značce Hyundai dosáhnout očekávaných cílů.“ Plán automobilky dosáhnout do roku 2020 pětiprocentního tržního podílu podpoří program Product Momentum 2017, v jehož rámci bude v Evropě během následujících čtyř let uvedeno na trh 22 nových modelů či modelových verzí Hyundai.
Automobilka Hyundai se před nedávnem též stala nejmladším členem evropské organizace EUCAR pro výzkum a vývoj v automobilovém odvětví.
Cílem této instituce je posilování konkurenceschopnosti evropských výrobců automobilů prostřednictvím společného výzkumu a vývoje inovací. Hyundai se bude v rámci svého členství podílet na inovacích a výzkumu v oblastech, které tvoří tři „strategické pilíře“ vozidel blízké budoucnosti: co nejekologičtější pohonné systémy, bezpečná a integrovaná mobilita a cenová dostupnost a konkurenceschopnost.
Češi zásobují vozy Hyundai celou Evropu
V současnosti je 95 % všech vozidel značky Hyundai, prodávaných v Evropě, navrženo a vyvinuto právě v tomto regionu a 90 % z nich se vyrábí v České republice a v Turecku. Jen pro nošovický výrobní závod odebírá Hyundai od evropských dodavatelů komponenty v hodnotě přes dvě miliardy EUR ročně.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2012 prodala 4,4 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice prodeje značky neustále rostou, v roce 2013 bylo v ČR prodáno 16 239 osobních automobilů.
Další informace o společnosti Hyundai Motor na:
www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.