- Carlos Tavares zdůraznil význam Indie jako klíčového rostoucího trhu a strategického dodavatelského centra
- Dlouhodobý závazek v souladu se strategickým plánem Dare Forward 2030 a iniciativou indické vlády „Make in India“
- Skupina Stellantis investovala od roku 2015 do svých aktivit v Indii více než jednu miliardu EUR
- Nové modely značek Jeep® a Citroën vytvářejí základ pro solidní růst a nabízejí zákazníkům větší možnosti volby
Carlos Tavares během své komunikace s médii zdůraznil strategický význam Indie pro skupinu Stellantis a svou vizi rozvoje aktivit v této zemi v souladu s globálním strategickým plánem Dare Forward 2030.
Společnosti, které dnes tvoří skupinu Stellantis, investovaly od roku 2015 více než jednu miliardu EUR do rozvoje udržitelných aktivit a rozvoje svých značek v Indii. Strategie skupiny Stellantis v Indii je v dokonalém souladu s iniciativou indické vlády vedené premiérem Naréndry Módím „Make in India“, jejímž cílem je rozvoj automobilového průmyslu.
Indie je hlavním dodavatelským centrem pro vozy, komponenty a technologie pro mobilitu, a proto zde také probíhá většina aktivit skupiny Stellantis v oblasti informačních a komunikačních technologií. Stellantis India je díky své rozmanité talentové základně a rozsáhlým zkušenostem v oblasti výzkumu, vývoje a inženýrství důležitou součástí skupiny.
„Jsme odhodláni rozvíjet a posilovat naši přítomnost v Indii a učinit z této strategické země hlavní pilíř našich globálních ambicí v rámci plánu Dare Forward 2030,“ uvedl Carlos Tavares, generální ředitel skupiny Stellantis. „Jsem hrdý na našich 2 500 indických zaměstnanců, kteří každodenně pracují na tom, aby se skupina Stellantis stala významným subjektem v automobilovém průmyslu a nabízela indickým spotřebitelům čistá, bezpečná a cenově dostupná řešení mobility a zároveň připravovala půdu pro udržitelnou budoucnost pro další generace.“
Skupina Stellantis provozuje v Indii tři výrobní závody (Ranjangaon, Hosur, Tiruvallur), centrum ICT (Hajdárábád), softwarové centrum (Bangalúr) a dvě výzkumná a vývojová centra v Čennaí a Puné.
Digitální centrum v Indii se stalo jednou z největších interních poboček skupiny Stellantis zaměřených na ICT a digitální aktivity skupiny.
Výrobní závody a zařízení R&D již vyrábějí a vyvážejí komponenty a vozidla pro různé trhy mimo Indii. V plánu je rozšíření dodávek motorů, převodovek a komponentů pro další mezinárodní trhy.
Ofenziva skupiny Stellantis „Make in India“ tím nekončí. Indie je jedinou zemí, která vyrábí čtyři modely Jeep mimo Severní Ameriku (Wrangler, Compass, Meridian a Grand Cherokee), stejně jako Citroen C5 Aircross mimo Francii. V roce 2022 se indičtí zákazníci budou moci seznámit s nejnovějšími modely Jeep® Meridian a Jeep® Grand Cherokee a také s novým Citroënem C3, který je navržen, vyvinut a vyráběn v Indii pro domácí i exportní trhy. Tyto výrobky posílí základy růstu skupiny a zároveň zvýší povědomí o modelech, které Stellantis v Indii prodává.
Kromě toho hodlá skupina Stellantis rozšířit svou dodavatelskou základnu v Indii tak, aby splňovala mezinárodní standardy kvality a zvýšila konkurenceschopnost Indie v globálním automobilovém sektoru.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.