Firestone zintenzivňuje svou ofenzivu v Evropě novými webovými stránkami

Firestone vyvinul nové webové stránky pro rostoucí počet zákazníků v Evropě.

1nwstranfires1000

Řidiči mohou od července 2015 navštěvovat

– webové stránky firestone.eu, kde mají na výběr 14 jazykových verzí, pokrývajících 18 zemí.

Webové stránky podporují renesanci značky Firestone v Evropě založenou na nabídce velmi konkurenceschopných nových pneumatik a marketingovém programu, který je zaměřen na lidi mladé duchem, kteří si chtějí užívat „svobodu řídit“.

Snadný přístup, praktická řešení

Nové webové stránky Firestone působí mladým a atraktivním dojmem. Design zohledňuje možnosti všech myslitelných přístrojů, ať se jedná o mobilní telefony, tablety nebo stolní a přenosné počítače. Webové stránky prezentují produktovou nabídku značky Firestone v přehledném a jednoduchém formátu. Snadné vyhledávání produktů i obchodních partnerů maximálně usnadňuje uživatelům výběr nejvhodnější pneumatiky pro jejich vůz včetně nejbližšího prodejce pneumatik kdekoli v Evropě.

Webové stránky informují také o dynamické 115leté historii značky Firestone

– s kterou se můžete setkávat také v rámci originálního programu Firestone Music Tour, který je zaměřen na sponzorství největších rockových festivalů. Tým Firestone jezdí v rámci Firestone Music Tour po celé léto napříč Evropou. Akce je podporována celoevropskou kampaní na sociálních médiích, jakož i festivalovými a místními propagačními aktivitami.

Firestone bude webové stránky pravidelně aktualizovat zprávami a informacemi o nových produktech. Zanedlouho budou webové stránky rozšířeny o sekce věnované pneumatikám Firestone pro nákladní vozidla a autobusy a pneumatikám pro zemědělské stroje.

„Svoboda řídit“

Přepracované webové stránky jsou druhou digitální iniciativou po vstupu značky Firestone na sociální sítě Facebook a Instagram začátkem letošního roku. Značka Firestone je legendární v USA a může se pochlubit pozoruhodným počtem úspěchů na závodní dráze i mimo ni. Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, převzal celosvětové aktivity značky Firestone v roce 1988. Nyní intenzivně investuje do propagace značky Firestone v Evropě, kde nabízí kompletní řadu pneumatik, vyvinutých a vyráběných s nejmodernějšími technologiemi, za podpory inovativního marketingového programu, jehož cílovou skupinou jsou lidé mladí duchem, kteří milují „svobodu z řízení“.

Více na:

Bridgestone Europe NV/SA

– s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994

Do ČR dodává kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aramco a Stellantis potvrzují kompatibilitu syntetických paliv s evropskými motory

Aramco a Stellantis potvrzují...

Skupina Stellantis dospěla po několikaměsíčním testování ve svých technických centrech po celé Evropě k závěru, že 24 rodin motorů, které používají její evropská vozidla prodaná od...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evropské snahy o snížení emisí CO2 ohroženy Českou republikou

Evropské snahy o snížení emisí CO2...

Průměrné emise CO2 u nově zaregistrovaných osobních aut v Evropě sice rok od roku klesají, ale Česká republika kazí evropské emisní statistiky. Češi totiž kupují nová auta s vysokou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních vozů německé soutěže „Auto roku 2024“.  V Česku bude stát pod 2 miliony korun

Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních...

Kia EV9 oslovila 27člennou porotu německé soutěže „Auto roku 2024“ (GCOTY) a bylo vyhlášeno vítězem kategorie luxusních vozů. Kia EV9 tím odsunula osm konkurenčních modelů zařazených do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Amarok jako kempovací vůz se střešním stanem a hardtopem

Nový Amarok jako kempovací vůz se...

Volkswagen Užitkové vozy představuje na veletrhu Caravan Salon přestavbu modelu Amarok PanAmericana. Tento speciální pick-up byl upraven společností Genesis Import. Vznikl tak dokonalý automobil pro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové BMW X5 Protection VR6

Nové BMW X5 Protection VR6

Nové provedení nejprodávanějšího pancéřovaného vozu světa s klasifikací VR6 přichází s přepracovaným designem a upraveným interiérem se špičkovými prvky digitalizace – přebírá...