Firestone zintenzivňuje svou ofenzivu v Evropě novými webovými stránkami

Firestone vyvinul nové webové stránky pro rostoucí počet zákazníků v Evropě.

1nwstranfires1000

Řidiči mohou od července 2015 navštěvovat

– webové stránky firestone.eu, kde mají na výběr 14 jazykových verzí, pokrývajících 18 zemí.

Webové stránky podporují renesanci značky Firestone v Evropě založenou na nabídce velmi konkurenceschopných nových pneumatik a marketingovém programu, který je zaměřen na lidi mladé duchem, kteří si chtějí užívat „svobodu řídit“.

Snadný přístup, praktická řešení

Nové webové stránky Firestone působí mladým a atraktivním dojmem. Design zohledňuje možnosti všech myslitelných přístrojů, ať se jedná o mobilní telefony, tablety nebo stolní a přenosné počítače. Webové stránky prezentují produktovou nabídku značky Firestone v přehledném a jednoduchém formátu. Snadné vyhledávání produktů i obchodních partnerů maximálně usnadňuje uživatelům výběr nejvhodnější pneumatiky pro jejich vůz včetně nejbližšího prodejce pneumatik kdekoli v Evropě.

Webové stránky informují také o dynamické 115leté historii značky Firestone

– s kterou se můžete setkávat také v rámci originálního programu Firestone Music Tour, který je zaměřen na sponzorství největších rockových festivalů. Tým Firestone jezdí v rámci Firestone Music Tour po celé léto napříč Evropou. Akce je podporována celoevropskou kampaní na sociálních médiích, jakož i festivalovými a místními propagačními aktivitami.

Firestone bude webové stránky pravidelně aktualizovat zprávami a informacemi o nových produktech. Zanedlouho budou webové stránky rozšířeny o sekce věnované pneumatikám Firestone pro nákladní vozidla a autobusy a pneumatikám pro zemědělské stroje.

„Svoboda řídit“

Přepracované webové stránky jsou druhou digitální iniciativou po vstupu značky Firestone na sociální sítě Facebook a Instagram začátkem letošního roku. Značka Firestone je legendární v USA a může se pochlubit pozoruhodným počtem úspěchů na závodní dráze i mimo ni. Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, převzal celosvětové aktivity značky Firestone v roce 1988. Nyní intenzivně investuje do propagace značky Firestone v Evropě, kde nabízí kompletní řadu pneumatik, vyvinutých a vyráběných s nejmodernějšími technologiemi, za podpory inovativního marketingového programu, jehož cílovou skupinou jsou lidé mladí duchem, kteří milují „svobodu z řízení“.

Více na:

Bridgestone Europe NV/SA

– s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994

Do ČR dodává kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop, Chytka i Shrek přežili brutální jedenáctou etapu Dakaru a nadále jsou devátí

Prokop, Chytka i Shrek přežili...

Předposlední etapa letošního Dakaru měla být dlouhá a těžká. A skutečně byla. I přes několik krizových momentů se posádka Benzina Orlen Teamu udržela mezi nejlepšími deseti v klasifikaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Navzdory všemu to byl rok, který nás nezastavil

Navzdory všemu to byl rok, který nás...

Rok 2020 se zapíše do historie jako období, v němž 15 000 zaměstnanců společnosti SEAT vydalo ze sebe to nejlepší Příkladem intenzivní týmové práce je uvedení nových modelů Leon e-HYBRID...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nové ostré SUV KONA N rozšiřuje rodinu N

Zcela nové ostré SUV KONA N rozšiřuje...

Zcela nový Hyundai KONA N bude dalším modelem v produktové řadě N Rodinu N rozšiřuje první SUV Nekompromisní radost z jízdy ve spojení s přednostmi SUV Zaručeně vysoké výkony poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Divize originální výbavy společnosti Bridgestone EMIA dodávala v roce 2020 trvale udržitelné inovace

Divize originální výbavy společnosti...

Přední světoví výrobci automobilů si v roce 2020 znovu vybírali společnost Bridgestone jako preferovaného dodavatele pneumatik a vývojového partnera Společnost Bridgestone EMIA poskytla 13...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace

Kia odhaluje nové logo a celosvětový...

Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o...