Audi rozšíří své produktové portfolio o nový model e-tron.
V roce 2019 bude spuštěna výroba modelu Audi e-tron Sportback v belgickém Bruselu
Tento výrobní závod tak bude zajišťovat produkci dvou modelů Audi se zcela elektrickým pohonem. Již v roce 2018 totiž začne z jeho montážních linek sjíždět elektrické SUV Audi e-tron.
Kromě modelu Audi e-tron
– zařadí značka se čtyřmi kruhy do výroby také druhý elektromobil v podobě zcela nového modelu Audi e-tron Sportback, čímž zvýší svou konkurenceschopnost v tomto důležitém perspektivním segmentu. „Rozhodnutím pro Audi e-tron Sportback dáváme najevo, že Audi bere téma elektrické mobility vážně. Druhý model elektromobilu s napájením z akumulátorů zajistí v budoucnosti optimální vytížení bruselského výrobního závodu,“ říká Prof. Dr. Hubert Waltl, člen představenstva společnosti AUDI AG, zodpovědný za výrobu.
Základem nového elektromobilu je stylistická studie Audi e-tron Sportback concept
– kterou společnost poprvé představila na autosalonu Auto Shanghai 2017. Mnohostranný koncepční vůz má podobu čtyřdveřového „gran turisma“ s elektrickým pohonem o výkonu 320 kW. Design ve stylu kupé kombinuje klasické prvky značky Audi s progresivními detaily. Technika a uspořádání elektrického pohonu jsou důsledně přizpůsobeny tvarovému řešení.
Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini
– je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájilo Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří Audi Sport GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).
Společnost AUDI AG zvýšila v roce 2016
– své globální prodeje na 1 871 350 vozidel, což je o 3,8 procent více než v dosavadním rekordním roce 2015. Během pokračující rozsáhlé modernizace produktové řady se prodeje zvýšily ve všech hlavních regionech: v Evropě (+7,6 %), Severní Americe (+5,3 %), včetně dalšího růstu na stabilním trhu v USA (+4 %), a v asijsko-pacifickém regionu (+0,5 %). Značka se čtyřmi kruhy prodala na všech pěti největších jednotlivých trzích historicky nejvyšší počet vozidel. V celosvětovém měřítku vzrostla poptávka sedmým rokem v řadě (od roku 2009). V porovnání s 949 729 zákazníky v roce 2009 společnost Audi během uvedeného období své prodeje téměř zdvojnásobila.
V roce 2016 bylo v České republice registrováno
– 6361 nových vozů Audi – což je o 27 procent více než v roce 2015. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 6000 registrovaných nových vozů a zvýšila svůj tržní podíl na 2,45 %.
Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.