Direct pojišťovna funguje z domovů. Home office má celá firma

S cílem ochránit zdraví klientů a lidí ve firmě se téměř celá Direct pojišťovna přesunula na home office. Podařilo se přesunout i týmy z call centra, u kterých je koordinace nejsložitější.

Brněnské i pražské kanceláře Direct pojišťovny vypadají od minulého týdne jako město duchů. Téměř všichni z firmy, kromě těch, kteří udržují nutný chod kanceláří, se totiž přesunuli na home office. „Situaci týkající se koronaviru jsme od začátku sledovali a dělali jsme postupně taková opatření, abychom co nejvíc chránili klienty a také každého v týmu. Minulý týden jsme se rozhodli vyhlásit celofiremní home office, na který jsme se předtím připravovali,“ popisuje mluvčí Directu Nela Maťašeje s tím, že první kroky firma začala řešit už na konci ledna.

Velkým úspěchem je to, že se podařilo na home office přesunout tým call centra a také tým likvidace a specialistů, kteří po telefonu řeší nehody na vozidlech. „S celým týmem neustále komunikujeme online. Zatím vše funguje perfektně a dá se říct, že současná situace celý tým ještě víc stmelila. Časem to ale samozřejmě bude těžší a bude potřeba s lidmi víc komunikovat a zapojovat je nejen pracovně, ale také sociálně – třeba do různých soutěží a společných akcí na dálku,“ říká Karel Luka, který podporuje tým likvidace.

Aby klienti nepoznali změnu

I přes změny je důležité, aby Direct dokázal klientům nabízet stále stejně kvalitní služby. „Na klienty to nemá žádný vliv. Snažíme se přizpůsobovat situaci, což klienti vítají. Došla nám například pochvala od klienta, který chtěl škodu na novém autě opravovat v servisu, který je ale kvůli současné situaci zavřený. Proto jsme mu nabídli, že mu vyplatíme peníze za škodu a auto si opraví později, až to bude možné. Moc děkoval za férový přístup,“ dodává Luka.

Podobně reagují i klienti, kteří se dovolají na call centrum. „Jeden klient se ptal, jestli fungujeme. Pak byl překvapený, že pracujeme z domu a v takové skvělé kvalitě. Klienti nás chválí, že i v téhle době se k nám dá perfektně dovolat,“ říká Eva Urbánková, podporovatelka  call centra.

Možnost všechno vyřídit online oceňují v posledních týdnech zejména realitní makléři a realitní společnosti, kterým zákon nově ukládá, aby měli pojištění odpovědnosti. „Díky tomu, že jsme bezpapírová pojišťovna, nepotřebujeme se s nikým potkávat osobně, vše jde vyřešit z počítače nebo mobilu, smlouva pak vznikne zaplacením. Takto fungujeme od začátku, spousta klientů ale tyto výhody oceňuje až nyní,“ doplnila Maťašeje.

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejen bleskurychlé řazení: Nový Hyundai i30 N přichází s řadou vylepšení pro maximální potěšení z jízdy

Nejen bleskurychlé řazení: Nový...

Modernizovaný Hyundai i30 N získal nový design se zaměřením na sportovní výkony, emoce a charakter Nový model i30 N bude poprvé k dispozici s osmistupňovou převodovkou N DCT se dvěma...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de France, získal křišťálovou trofej, kterou navrhl ŠKODA Design

Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de...

Slovinec Tadej Pogačar se poprvé ve své kariéře stal vítězem Tour de France Poháry pro vítěze vznikly ve spolupráci designéra ŠKODA AUTO Petera Olaha a české firmy Lasvit Nový elektromobil...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT „VZHŮRU NA CËSTU“ V PŘEDPREMIÉŘE PŘED ZAHÁJENÍM PRODEJE!

NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT...

Citroën zveřejnil spot „Nový Citroën C4, vzhůru na cëstu“. Scénář je inspirován pocity, které pohodlí vozů Citroën vyvolává, vrací každého do dětství a působí na všechny generace....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Při srážce chodce s tramvají je na vině roztržitost i mobilní telefon

Při srážce chodce s tramvají je na...

Se situací, kdy chodci s oprávněným přesvědčením své přednosti vstupují na přechodu před přijíždějící automobily, často až neuváženě, se setkáváme snad každý den. Řidič...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový Hyundai Tucson: Technologický skvost s výjimečným designem

Zcela nový Hyundai Tucson: Technologický...

Pokrokový a experimentální: Zcela nový Tucson není pouhou evolucí, nýbrž revolucí designu značky Hyundai Nová „Parametrická skrytá světla“ jsou unikátní designovou a technologickou...