Další výrazná vylepšení komunikace se zákazníky v těchto dnech v ČR zavedla skupina AAA AUTO.

Bylo vyškoleno 15 specializovaných telefonních operátorek oddělení zákaznické péče.

Po celý týden včetně víkendů jsou od 8 do 21 hodin připraveny zodpovídat dotazy, přijímat reklamace a předávat je specializovaným reklamačním technikům, kteří pak sami kontaktují zákazníka. Nově pak vzniklo oddělení vnitřní kontroly. Tato a další opatření jsou zaměřena na zvyšování spokojenosti zákazníků se službami největšího prodejce ojetých vozů ve střední Evropě.

„Velmi oceňuji, že se skupina AAA AUTO snaží intenzivně vylepšovat svoji komunikaci se zákazníky, v segmentu ojetých vozidel se jedná o průkopnickou aktivitu,“ prohlásil předseda správní rady AAA Auto Group N.V. Vratislav Kulhánek, který zde do oblasti zákaznických služeb zavádí své bohaté zkušenosti ze svého působení v čele největší české automobilky ŠKODA AUTO. Právě v rychlém a průhledném řešení všech zákaznických podnětů a reklamací tkví podle něj největší prostor na další zvyšování tržního podílu na stále náročnějším automobilovém trhu v České republice. „Naším cílem je pozvednout péči o zákazníka v AAA AUTO na úroveň, která je obvyklá u prodejců nových vozů,“ uvedl Vratislav Kulhánek.

„Většinu zákaznických dotazů a připomínek dokážeme uspokojivě vyřešit už prostřednictvím bezplatné telefonické linky 800 110 800,“ uvedla Karolína Topolová, viceprezidentka firmy odpovědná mj. za oblast lidských zdrojů, služeb a call centrum, ve kterém pracuje více než 200 operátorek a operátorů.

Nejvíce zákaznických dotazů se přitom týká dokladů k vozidlu, a to nejen malých a velkých technických průkazů, ale i dokladů o zaplacení zákonného nebo havarijního pojištění. Pokud se podle jejích slov vyskytne nějaký problém přímo s technickým stavem vozidla, automobil vždy důkladně prohlédne mechanik. Nikdo z techniků pak nemůže zamítnou reklamaci bez souhlasu svého nadřízeného. Proces vyřizování reklamací a připomínek zákazníků průběžně sleduje nově vytvořené oddělení vnitřní kontroly, které dohlíží na to, aby žádný ze zákazníků nebyl zkrácen na svých právech. „Díky velmi vstřícnému přístupu k našim zákazníkům stoupá počet spokojených motoristů, kteří se k nám rádi vracejí a v našich autocentrech nakupují nebo prodávají své vozy opakovaně,“ zdůraznila Karolína Topolová.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Twingo se vrací. Malý rebel znovu roztáčí městská kola

Twingo se vrací. Malý rebel znovu...

Renault oprášil legendu. Nové Twingo E-Tech Electric navazuje na původní městskou ikonu z 90. let, ale přivádí ji do 21. století. Je elektrické, hravé, prostorné, a hlavně cenově dostupné....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na kolech, který umí šetřit i hýčkat

Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na...

Citroën má nový trumf a vlajkovou loď. Druhá generace modelu C5 Aircross spojuje komfort obývacího pokoje, francouzský smysl pro design a moderní elektrifikaci. Na platformě STLA Medium vzniklo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Předprodej hybridní Toyoty Aygo X začíná. Jaké jsou české ceny?

Předprodej hybridní Toyoty Aygo X...

Toyota Aygo X prošla proměnou, dostala modernější tvář, ale také pohon – poprvé je k dostání jako hybrid. A právě teď startuje dlouho očekávaná možnost zarezervovat si svůj nový vůz...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy na autoplyn mají našlápnuto k dalšímu rekordu. Jak se ceny LPG dotknou emisní povolenky?

Vozy na autoplyn mají našlápnuto k...

Za letošní tři čtvrtletí už bylo registrováno více nových osobních vozů na LPG než za celý loňský rok. Dá se tak očekávat, že v roce 2025 přibude na českých silnicích přes 6000 LPG...