Nejen vítězné Mercedesy mají radost. Třetím místem se v Brně předvedli otec a syn Talkanitsové, z rakouského AT Racing. Dopomohl jim k tomu i vůz Corvette C5-R v úprave pro Le Mans Sérii:
Kvalifikaci na vytrvalostní závod kralovaly 2 Mercedesy. V jejich kokpitech se kromě starých známých, objevili i Nikola Kiesa a Portugalec Pedro Lamy. Jejich náporu podlehlo i Audi A4 týmu BRT, které si i se Švédem Björkem dojelo pro třetí místo na roštu. Pro všechny bylo příjemným překvapením čtvrté místo Pagani Zonda V12, které potenciál na takovéto výsledky rozhodně má. Slováci Kiabové s novým náčiním Porsche RS startovali až 18-tí. Z posledního 38 místa na roštu startoval Fiat Seicento, za jehož volantem se střídali Slovinci Habjan a Marinšek, kteří jinak startují i s formulemi v divizi 2.
V závodě pak s otřesným náskokem 6-ti kol zvítězily Mercedesy nad zbytkem světa. Není divu, vždyť kromě Audi A4 z týmu BRT nikdo nemá k dispozici takto výkonnou techniku. Ani GT vozy tomuto tempu nemohou stačit, proto dojel do cíle třetí vůz s takto velikou ztrátou. Ale to nesnižuje výkon posádek, protože řízení těchto speciálů nepatří mezi jednoduché věci, jak by se na první pohled mohlo zdát. Třetí místo si z Brna odváží Corvette C5-R, kterou viděli diváci již o týden dříve, v závodech FIA GT. Rakouská stáj AT Racing s otcem a synem Talkanitsovými mohla být s vystoupením na okruhu v Brně spokojená. Čtvrté místo si k dobrou mohou přičíst Konopka a Horňák, kteří jeli s novým Porsche 997 RSR. Ve stejném kole dojela do cíle i pátá posádka Rudo Machánek/Stefan Rosina. Ti ovšem s trochu starším Porsche 911 GT3 RS. V dalším pořadí pak figurovalo Lamborghini Gallardo a dvě cupová Porsche s německy mluvícími jezdci.
V klasifikaci do 3500ccm3 si nejlépe počínala dvojice Kusín/Kotrba, která si s BMW M3 GTR dojela pro vítězství ve třídě. Druhé skončilo BMW M3 s posádkou Kusín/Kotrba/Válek a bronzový post v kategorii obsadili Maďaři Solti a Gal na Seatu Leon Supercopa. Matějovský/Hybáček/Koláček se Seatem Leon TDi celkově dojeli do cíle25-tí.
Ve dvoulitrech odvezli zlato Hladík a Duda s Renaultem Clio RS. Velmi pěkně pak zajeli i Valášek/Špalek/Zeman s Renaultem Clio Sport, kteří za sebou udrželi i Alfu Romeo 147 a druhý stájový vůz Tech Future s Pecinou, Hešem, Hladíkem a Dudou. Na dobré pozici dojela i Slovenka Savkaničová, která jela společně s Rojkou a Karovičem na dalším Renaultu Clio RS.
Pro poruchy a havárie nedokončili závod Pagani Zonda V12, Bezák s Porsche, Audi A4 DTM z týmu BRT, ale také ani jedno BMW z Duck Racing a Šenkýr s Friedem na BMW M3 GTR V6.
Výsledky vytrvalostního závodu D4 na PCB:
1. Charouz/Enge/Mücke – Mercedes Benz DTM
2. Janiš/Charouz/Kiesa/Lamy – Mercedes Benz DTM -3kola
3. Talkanitsa/Talkanitsa jr. – Corvette C5-R LMGT1 -6kol
4. Horňák/Konopka – Porsche 997 RSR -7kol
5. Machánek/Rosina – Porsche 911 GT3 RS -7kol
6. Jirásek/Urban/Charouz – Lamborghini Gallardo Evo -8kol
7. Hable/Stanek/Svepes – Porsche 996 GT3 Cup -11kol
8. Gruenhut/Pabel – Porsche 996 GT3 Cup -11kol
9. Kusín/Kotrba – BMW M3 GTR -11kol
10. Pfefferkorn/Ortlieb/Natter – Porsche 997 GT3 Cup -12kol
Vláďa Rožánek, MMČR D4 2008