Citroën se díky široké modelové řadě, která přesně odpovídá požadavkům svých uživatelů, stal významným hráčem na trhu lehkých užitkových vozů.
Tuto pozici dokazuje a nyní ještě posiluje skutečnost, že Citroën Jumpy obdržel 108 bodů ze 140 možných.
Nového modelu Jumpy, který byl na trh uveden v lednu 2007, se v Evropě (v 28 zemích) prodalo již více než 22 000 vozů. Dokonale zaujímá své místo uprostřed řady užitkových vozů, kterou tvoří Berlingo a Jumper. V brzké době se tato řada rozroste o Citroën Nemo, nový model uvedený ve světové premiéře na amsterodamském autosalonu. Díky této kompletní modelové řadě Citroën nabízí řešení všem klientům segmentu užitkových vozů od 600 kg do 2 tun užitečné hmotnosti a od 2,5 do 17 m3 užitečného objemu.
Trvalé přizpůsobování této řady tendencím trhu LUV umožnilo značce Citroën dosáhnout během prvních devíti měsíců roku 2007 v Evropě (28 zemí) podílu na trhu ve výši 9,6 % a na několika trzích obsadit špičkové pozice: první místo ve Španělsku, druhé v Belgii a třetí ve Francii a Portugalsku. Dnes, kdy 1 vozidlo značky Citroën z 5 prodaných na celém světě náleží k segmentu LUV, a kdy 1 LUV z 10 prodaných vozů v Evropě (28 zemí) náleží ke značce Citroën, je zcela zřejmé, jaký význam má pro značku přítomnost v segmentu LUV.
Nový model Jumpy, jehož koncepce byla oproti předcházejícímu modelu kompletně přepracována, zaujal členy poroty udělující cenu užitkovému vozidlu roku četnými přednostmi, k nimž patří:
- Moderní a dynamický styl,
- rozsah verzí provedení kabiny, kam patří skříňová karosérie s plnými stěnami (furgon bez oken vzadu), skříňová karosérie s prosklenými stěnami (furgon s okny vzadu), přepažená kabina umožňující úpravy vnitřního nákladového prostoru i kombi určené k přepravě osob,
- velký výběr kombinací hodnot užitečného objemu, užitečné hmotnosti a délky,
- ekonomické a výkonné pohonné jednotky,
- vynikající jízdní vlastnosti i při náročném zatížení a provozu,
- četné prvky zvyšující úroveň komfortu a bezpečnosti jako je pneumatické zadní zavěšení, 6 airbagů a systém ESP.
Jako skutečný reprezentant svého segmentu je Jumpy vystaven na stánku značky Citroën na amsterodamském autosalonu (hala 7, pavilon 07004) společně s dalšími vozy třídy LUV (Nemo, Berlingo a Jumper) a novým SUV této značky C-Crosser, které je zde vystaveno s přestavbou N1. Citroën představuje i koncept Cruise-Crosser, SUV s hybridním dieselovým pohonem a třetí nápravou využívanou v kombinaci s ostatními čtyřmi hnanými koly na náročném povrchu (písek, sníh).
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií