Klasický robustní plnohodnotný off-road Chevrolet Tahoe pronikl od své premiéry na jaře 2000 už do třinácti evropských zemí a to hned ve třech výbavách – LS, LT a LT Premium. S pohonem pouze zadní nápravy zvládne Tahoe prakticky každodenní situace a když se ocitne ve zvlášť drsném terénu, potom samočinně zapracuje systém Autotrac a přiřadí pohon přední nápravy.

Nejnovější verzi Chevroletu Tahoe pohání vidlicový osmiválec 5.3 o výkonu 201 kW (273 k), přičemž svojí plochou křivkou točivého momentu zajišťuje pozoruhodný poměr mezi výkonem a účinností. Největšího točivého momentu 427 N.m dosahuje při 4000 otáčkách za minutu, přičemž 85 procent jeho maxima je k dispozici už od 1700 do 5300 otáček. Dostatečná výkonová rezerva dává vozu excelentní dynamické vlastnosti a navíc lze za něj připojit přívěs třeba s autem, člunem či přepravník pro koně, až do hmotnosti 3500 kg. A i přitom zajišťuje čtyřstupňová samočinná převodovka plynulý rozjezd i řazení. Na sto kilometrů spotřebuje výkonný agregát necelých 15 litrů benzinu.
Zvláště tuhá konstrukce karosérie obstarává pohodlnou jízdu za všech podmínek. Provedení LS a LT mají v tlumičích zadní nápravy integrován systém regulace světlé výšky (Chevrolet Premium Ride – Systém), v exkluzivní verzi LT Premium se tvrdost tlumičů samočinně uzpůsobuje systémem Autoride. Nastavení tlumičů se tak aktuálně přizpůsobuje povrchu a stavu vozovky.
Chevrolet Tahoe můžeme považovat za velice flexibilní off-road, v němž může ve třech řadách sedadel cestovat až osm osob. Kdo potřebuje k přepravě předmětů rovnou úložnou plochu, potom stačí vyjmout zadní sedadla. Neobyčejně prostorný interiér má na svědomí především dlouhý rozvor 2946 mm při celkové délce vozu 5052 mm. I při obsazení osmi osobami zbývá ještě 460 litrů na zavazadla, při vyjmuté třetí řadě sedadel až 1895 litrů. A když ani to nestačí, potom se sklopí ještě prostřední řada a zavazadlový prostor dosáhne objemu 3348 litrů.
Chevrolet Tahoe nabízí také jednu z nejmodernějších bezpečnostních výbav segmentu SUV. Vnitřně chlazené brzdové kotouče na všech kolech patří do standardní výbavy, stejně jako ABS. Dynamický rozdělovač brzdné síly zaručuje vyrovnání sil mezi přední a zadní nápravou v závislosti na zatížení náprav.