Na fotografiích Lacetti při včerejším představení novinářům v Senohrabech u Benešova:






Díky svým rozměrům a promyšlené koncepci je Chevrolet Lacetti jedním z nejprostornějších vozů své třídy, a to zejména místa na zadních sedadlech. Design tohoto modelu je dílem uznávaného italského návrháře Giugiara. Vůz je vybaven celou škálou bezpečnostních a komfortních prvků a pohánějí jej vitální čtyřválcové motory. Také vzhledem k příznivé ceně marketingoví specialisté značky GM DAT očekávají, že Chevrolet Lacetti bude konkurence schopným vozem na našem trhu.


Základním motorem pro modelovou řadu Lacetti je šestnáctiventilový čtyřválec o objemu 1,4 l, jehož výkon 70 kW/93 k postačí na dosažení rychlosti až 175 km/h. Kombinovaná spotřeba činí jen 7,1 l/100 km (podle metodiky MVEG).
Dalším agregátem je zážehová šestnáctistovka 1.6 16V o výkonu 80 kW/109 k, se kterou Chevrolet Lacetti jede až 187 km/h a v průměru si řekne pouze o 7,1 l benzinu na 100 km jízdy.
Nejvýkonnějším agregátem, připraveným pro nové Lacetti, je osmnáctistovka 1.8 16V o výkonu 90 kW/122 k, se kterou Chevrolet Lacetti jede rychlostí až 194 km/h při průměrné spotřebě 7,5 l/100 km. Motor 1,8 l může být propojen s moderní čtyřstupňovou automatickou převodovkou.
Moderní design modelu Lacetti je dílem stylistů renomovaného turínského studia Italdesign, které založil fenomenální návrhář Giorgetto Giugiaro. Studio Italdesign už dříve pracovalo na designu modelů Matiz, Kalos a Evanda. Chevrolet Lacetti je dlouhý 4295 mm, široký 1725 mm a vysoký 1445 mm. Dynamický image nového modelu Lacetti umocňují dlouhý rozvor (2600 m), krátké převisy karoserie, výrazně vyklenuté lemy podběhů kol a zřetelně stoupající křivka boků. „Svalnaté“ boční linie modelu Chevrolet Lacetti plynule navazují na neméně „atleticky“ tvarovanou záď, na které okamžitě zaujmou především třírozměrná koncová světla a výrazná horizontální linie u dolního okraje zadního okna.
O tom, jak moc se konstruktéři automobilky GM DAT při vývoji modelu Lacetti snažili vyhovět požadavkům a očekáváním náročných zákazníků svědčí například vzorné odhlučnění celého interiéru. V interiéru lze najít také celou řadu odkládacích schránek, které zpříjemňují cestování stejně, jako např. kapsa v boku sedadla předního spolujezdce, držáky šálků s nápoji ve středové konzoli, kapsy ve výplních všech čtyř dveří a svorka na účtenky či parkovací lístky ve sluneční cloně před řidičem.
Základním stupněm výbavy pro Lacetti jsou verze Star. Nad nimi stojí modely Chevrolet Lacetti ve vyšším stupni výbavy Elite, které mají ve standardní výbavě např. výškově i podélně nastavitelný volant, elektricky ovládaná okna všech dveří či dálkově ovládané centrální zamykání. Hlavice řadicí páky a volant jsou obšité kvalitní kůží, sedadlo řidiče má nastavitelnou bederní opěrku. Kvalitní autorádio s ovládáním na volantu je standardně propojené se šesticí reproduktorů.
Modely Lacetti v luxusní výbavě Platinum mají mj. autorádio s CD přehrávačem a zásobníkem na pět CD disků (audiosystém lze ovládat tlačítky na volantu). Nechybí ani posilovač řízení s účinkem proměnným podle okamžité rychlosti jízdy. Standardem jsou světla do mlhy nebo stěrače řízené dešťovým senzorem.
Pětidveřové modely Chevrolet Lacetti mají výbornou bezpečnostní výbavu, do které patří např. dva čelní airbagy, tříbodové samonavíjecí bezpečnostní pásy u všech sedadel (pásy předních sedadel mají omezovače tahu), kotevní body systému Isofix u krajních zadních sedadel, které slouží k dokonalému uchycení dětských sedaček. Nárazníky mají speciální třívrstvou strukturu, díky které snášejí bez poškození drobnější kolize až do rychlosti 8 km/h.
Jedním z nejdůležitějších úkolů tvůrců nového modelu Lacetti bylo připravit pro něj takový podvozek, aby se novinka řadila ve své třídě mezi vozy s absolutně nejlepšími jízdními vlastnostmi co se týká jízdního komfortu, stability i přenosu hluku a vibrací od vozovky do interiéru. To byl důvod proč model Lacetti dostal nezávislé zavěšení kol přední i zadní nápravy. Pečlivé ladění podvozku nového modelu Lacetti speciálně pro evropské podmínky se uskutečnilo během dlouhého testovacího programu ve Velké Británii. Nastavení podvozku nyní vychází vstříc evropským zvyklostem a požadavkům řidičů. V závislosti na stupni výbavy vyjíždějí modely Chevrolet Lacetti na 15“ ocelových kolech nebo 15“ discích z lehkých slitin, na které se obouvají pneumatiky rozměru 195/55 R15.
Do brzdového okruhu je standardně zařazen protiblokovací systém ABS značky Bosch poslední generace, který zabraňuje ztrátě stability při prudkém brzdění. Do brzdového systému je standardně integrovaný také elektronický dělič brzdných sil.