
V-style, magazín pro uživatele a příznivce značky Volvo, se stal nejlepším zákaznickým magazínem a držitelem prestižního ocenění Zlatý středník. Dokázal tak obhájit vítězství z loňského ročníku i přesto, že počet přihlášených výrazně vzrostl. V kategorii „B2C časopis“ se kromě V-stylu presentovalo i dalších 27 magazínů takových značek a společností, jakými jsou Audi, BMW, České aerolinie, Eurotel, ČEZ, Český mobil, GE Capital Bank či Český telecom.
„Jsme tímto oceněním velmi potěšeni,“ říká šéfredaktorka V-stylu Petra Doležalová ze společnosti Volvo Auto Czech. „Ve V-stylu se totiž snažíme vycházet z filosofie značky Volvo a ocenění časopisu tak považujeme za ocenění celé značky,“ dodává.
Časopis V-style vytváří a vydává pro Českou republiku společnost Volvo Auto Czech ve spolupráci s agenturou Boomerang Publishing, autorem grafické úpravy je Radek Rytina. První číslo vyšlo v březnu roku 2001.
Více informací o V-Stylu můžete získat na internetové adrese www.v-style.cz. Více informací o soutěži Zlatý středník a fotografie naleznete na internetové adrese www.zlatystrednik.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.