V-style, magazín pro uživatele a příznivce značky Volvo, se stal nejlepším zákaznickým magazínem a držitelem prestižního ocenění Zlatý středník. Dokázal tak obhájit vítězství z loňského ročníku i přesto, že počet přihlášených výrazně vzrostl. V kategorii „B2C časopis“ se kromě V-stylu presentovalo i dalších 27 magazínů takových značek a společností, jakými jsou Audi, BMW, České aerolinie, Eurotel, ČEZ, Český mobil, GE Capital Bank či Český telecom.
„Jsme tímto oceněním velmi potěšeni,“ říká šéfredaktorka V-stylu Petra Doležalová ze společnosti Volvo Auto Czech. „Ve V-stylu se totiž snažíme vycházet z filosofie značky Volvo a ocenění časopisu tak považujeme za ocenění celé značky,“ dodává.
Časopis V-style vytváří a vydává pro Českou republiku společnost Volvo Auto Czech ve spolupráci s agenturou Boomerang Publishing, autorem grafické úpravy je Radek Rytina. První číslo vyšlo v březnu roku 2001.
Více informací o V-Stylu můžete získat na internetové adrese www.v-style.cz. Více informací o soutěži Zlatý středník a fotografie naleznete na internetové adrese www.zlatystrednik.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií