Smlouva poskytuje společnosti Bridgestone exkluzivní práva na používání značky pro veškerou komunikaci týkající se ankety Světový ekologický vůz roku 2010.

- Trojice finalistů ankety Světový ekologický vůz roku 2010 bude oznámena 2. března na 80. Ženevském autosalonu.
- Vítězný vůz bude následně vyhlášen 1. dubna na autosalonu v New Yorku.
Pneumatiky pomáhají snižovat spotřebu paliva
Ryoji Yamada, generální ředitel pro řízení značek společnosti Bridgestone Corporation, zdůvodnil podporu ankety Světový ekologický vůz roku 2010 společností Bridgestone následovně:
„Tímto sponzorstvím chceme lidem v automobilovém průmyslu i spotřebitelům zdůraznit, že pneumatiky mohou snižovat spotřebu paliva. Prostřednictvím naší značky ekologických pneumatik Ecopia pomáháme řidičům v jejich snaze o hospodárnější provoz, a tím přispíváme k udržitelnější mobilní společnosti.“
Ocenění „Světový ekologický vůz roku“ se začalo udělovat v roce 2004 v rámci mezinárodní ankety „Světový vůz roku“, která patří mezi nejprestižnější a nejvěrohodnější ankety svého druhu na světě. Anketu organizuje nezávislá nezisková organizace, která si stanovila za cíl odrážet realitu globálního trhu a v celosvětovém měřítku oceňovat vynikající produkty automobilového průmyslu.
Užší seznam kandidátů pro volbu tří finalistů ankety Světový ekologický vůz roku 2010 sestavila skupina vynikajících „zelených“ expertů. Sam Abuelsamid v ní zastupuje Severní Ameriku, Tadashi Tateuchi reprezentuje Asii a Dean Slavnich zastupuje Evropu.
Světový ekologický vůz roku 2010 bude zvolen porotou složenou z 59 světově nejuznávanějších motoristických novinářů z 25 zemí, která určí vítěze také v dalších třech kategoriích ankety Světový vůz roku – Světový sportovní vůz roku 2010, Světový automobilový design roku 2010 a celkový vítěz ankety Světový vůz roku 2010.