Historie automobilky Brennabor sahá v podstatě až do roku 1871, kdy bratři Reichsteinové, vyučení košíkáři, začali s výrobou dětských kočárků, ke kterým o několik let později přidali ještě jízdní kola.
Na přelomu století se začali zabývat i motorovými vozidly, když v roce 1901 postavili první motocykl se čtyřdobým motorem Fafnir, bez převodovky a spojky. Právě dvou- i čtyřválcové motory Fafnir používali zpočátku, než začali své stroje vybavovat vlastními. Na trh dodávali i sidecary a od roku 1908 také motorové tříkolky, automobily a nákladní vozy. Před první světovou válkou měl Brennabor ve své nabídce motory objemu od 904 ccm do 3800 ccm.
Všechny části byly většinou vyráběny na běžícím pásu. Automobily Brennabor patřily za velice solidní a spolehlivé a tak není divu, že vzhledem k rostoucí poptávce se musel závod neustále zvětšovat. Svoji produkci exportoval do patnácti zemí, největšími odběrateli byly Rusko a Anglie.
V roce 1928 byl Brannabor, s 8000 zaměstnanci a produkcí 120 vozidel, druhým největším výrobcem automobilů. Mezi nejznámější typy té doby patřily Ideal a šestiválcový Juwel, orientovaný na americkou módu.
Ovšem hospodářská krize postihla také Brennabor, navíc se nechytil ani osmiválcový Juwel a tak byla v roce 1934 výroba automobilů zastavena. Do roku 1945 se tak v Brandenburgu vyráběly pouze kola, motocykly a opět dětské kočárky. Poté byl závod uzavřen. Dnes jsou některé budovy opět využívány a velmi aktivní spolek příznivců značky Brennabor se stará jak o oživení areálu, tak také zřízení muzea. Výstava trvá do 7. ledna a stejně jako muzeum je otevřena denně od 9 do 18 hodin.