Autobazary Auto ESA posilují večerní směny – zimní prodeje se odehrávají převážně večer

S blížícími se vánočními svátky začínají autobazary registrovat změnu v nákupním chování svých zákazníků.

Nejvytíženější čas se přesouvá z odpoledních hodin do hodin večerních

Nejvíce zájemců totiž nyní přichází mezi 18 a 21 hodinou. Vyplývá to z informací sítě autocenter s ojetými vozy Auto ESA. Společnost proto nově přijala 15 sezónních pracovníků, aby zvýšila obslužnost klientů a byla zachována celková kvalita zákaznického servisu. V reakci na tento trend firma zároveň technicky posílila systém osvětlovacích ramp ve všech sedmi pobočkách. Jejich světelný výkon se aktuálně pohybuje přibližně 10x nad normou určenou pro veřejná parkoviště.

Pavel Foltýn z Auto ESA vysvětluje:

„V porovnání s měsícem září nebo říjen registrujeme aktuálně o téměř 120 % vyšší návštěvnost v době mezi 18 -21 hodinou, Z naší dotazníkové ankety následně vyplynulo, že zákazníci nyní spoléhají na delší otevírací dobu a kvalitní osvětlení, proto se nebojí přijít například ani po dvacáté hodině.“ Podle Foltýna je dalším důvodem také možnost uzavřít úvěrové smlouvy na nákup vozu i po uzavírací době bank: „Zájemci o finanční produkty nemusí řešit otevírací dobu bank, kdy většina z nich zavírá již v 18 hodin. Díky našemu napojení na on-line systémy spolupracujících finančních společností mohou zájemci uzavřít úvěrovou smlouvu například i v devět hodin večer.“

Podle Foltýna to je, kromě jiného, také důsledek celkové změny nákupních zvyklostí u české populace. Ta se podle něj čím dál tím častěji spoléhá na výběr zboží prostřednictvím internetu a do prodejen přichází již s jasnou představou. „Klienti tak mají v podstatě jasnou představu o tom, jaký vůz si chtějí prohlédnout, případně mají již dopředu vybrané alternativy,“ shrnuje Foltýn.

Všechny pobočky Auto ESA jsou až do konce roku otevřeny každý den, včetně sobot a nedělí, od 8 do 22 hodin.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Spuštění nové mezinárodní kampaně Peugeot e-208 s Novakem Djokovičem

Spuštění nové mezinárodní kampaně...

Značka Peugeot spouští novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče. Ten právě odehrál první zápas na Australian Open, jenž se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ NYNÍ ZASTOUPENÍ I V OSTRAVĚ

ZNAČKA DS MÁ NYNÍ ZASTOUPENÍ I...

Značka DS je nově blíže zákazníkům z Moravy. Ve spolupráci s partnerskou společností KODECAR  Ostrava otevřela autorizovaný DS SERVIS a nové místo, kde lze vyzkoušet i objednat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zdánlivě malý Hyundai i10 skrývá velká překvapení

Zdánlivě malý Hyundai i10 skrývá...

Po úspěšném předprodeji prvních 100 kusů, který musel být kvůli velkému zájmu dokonce zdvojnásoben, nyní nová generace modelu Hyundai i10 vstupuje na český trh. Model i10 disponuje svěžím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KIA se vrací do evropského mistrovství League of Legends 2020

KIA se vrací do evropského mistrovství...

Kia pokračuje v roli hlavního partnera LEC s novými sponzorskými právy, které umožňují ještě těsnější začlenění značky do celosvětové komunity e-sportů Oblíbený elektromobil e-Niro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi poskytuje na Světovém ekonomickém fóru v Davosu řešení pro trvale udržitelnou mobilitu a nabíjení

Audi poskytuje na Světovém ekonomickém...

Oficiální flotila vozů Audi zajišťuje hostům z 90 % elektrifikovanou přepravu Mobilní nabíjecí kontejnery obsahují použité akumulátory z elektromobilů Společnost Audi pokračuje v dalším...