„Můžete na úvod představit Vaši společnost?“
„Největší v české ekonomice, letos přes 100 miliard Kč obratu, největší český exportér (9,3 % podílu na celém CZ vývozu), exportujeme do více než 60 zemí světa, ale nejvíce na nejnáročnější západoevropské trhy 80 % z letošního celkového prodeje 400.000 vozů. Příklad úspěšné transformace a přímé zahraniční investice. Vyrábíme a neustále inovujeme atraktivní produkt, v němž se snoubí technický a řemeslný um našich techniků a dělníků s více než stoletou tradicí s transferem špičkových světových technologií. Okres Mladá Boleslav má díky Škodě Auto, a. s. nejvyšší průměrný příjem v ČR, ve firmě činí průměrný příjem, včetně práce přesčas, různých příplatků a bonusů za kvalitu, kvantitu apod. – 16.500 Kč hrubého měsíčně, u dělnických profesí 13.500 Kč.
„Co vidíte jako největší úspěch poslední doby?“
„Jenom výběr heslem: světová úroveň kvality díky vysoce motivovaným zaměstnancům, mimořádná reakce trhu na modelovou řadu Octavia – doinvestování, aby se zvýšil plán roční výroby z původních 90.000 na 150.000 v roce 1999, vystupňování výroby modelové řady Felicia na 300.000 ročně (továrna byla postavena pro maximální výrobu 180.000 favoritů a formanů!).“
„Myslíte si, že letošní nižší prodeje mohou mít příčinu v nasycení trhu?“
„Ano, ale také váznutí výstavby dopravní infrastruktury – viz Praha a další aglomerace, a také hospodářská recese, pokles kupní síly a odkládání spotřeby – viz mínusový růst HDP atd., pociťuji nutnost urychlit hospodářské reformy u nás.“
„Jak funguje systém dealerů?“
„Koncepce exkluzivity značky Škoda u všech cca 2600 soukromých partnerů, obchodníků značky Škoda na celém světě, vysoká úroveň prodeje, ale také služeb zákazníkům – cílem je „rodinný přístup“ ke klientům pod heslem „zákazník je pánem“.“
„Jak si myslíte, že bude z dopravního hlediska vypadat Praha řekněme za dva roky?“
„My své úkoly děláme (emise, spotřeba, recyklace Euro III, IV atd), dobře hospodaříme a platíme daně. Praha – to je otázka přerozdělování a priorit v infrastruktuře, budeme vést dialog o zachování mobility jako klíčového atributu svobody individua.“
„Jaké zákazníky oslovujete podle Vašeho názoru na českém trhu?“
„Podle marketingových průzkumů nyní už všechny.“
„Co nabízíte lepšího než Vaši konkurenti?“
„Vozy Škoda nabízejí ojedinělý poměr mezi cenou a užitnou hodnotou, tedy více auta za peníze zákazníka než srovnatelná konkurence.“
„Jaké marketingové akce připravujete?“
„Stále něco nového, viz akční modely Magic a X-line.“
„Jaký byl Váš největší automobilový zážitek?“
„Když mi v nové Octavii na dálnici uvolňují cestu mnohem dražší vozy konkurence.“
„V jakém voze Vás můžeme potkat na silnici a se kterým se Vám jezdilo nejlépe?“
„Vždy s nejnovějším produktem, nyní Octavia Combi TDI a vždy jen ten nejnovější produkt je zase o kus lepší.“
„Jaký je Váš názor na české řidiče?“
„Slušelo by jim více vzájemné ohleduplnosti, tolerance a profesionality.“
„Jak vypadá Vaše ‘auto snů’?“
„Už se ve Škodě Auto připravuje.“
„Jaká je Vaše osobní vize 21. století?“
„Více šancí, větší vzájemná propojenost a tudíž i závislost, výraznější apel na ochranu a efektivnějšího využití všech našich přírodních a lidských zdrojů.“