Dealerská skupina Auto Palace zvolila ve výběrovém řízení nového poskytovatele pro rozvoj a správu svých webových stránek. Novou koncepci on-line služeb v oblasti technologické a obsahové správy všech webů této dealerské skupiny zajistí společnost Sassy Group s.r.o. Jedná se letos o dosud největší zakázku on-line služeb v dealerské automobilové oblasti v České republice.
Mezinárodní výběrové řízení na nového poskytovatele webových stránek bylo dealerskou skupinou Auto Palace vypsáno začátkem března tohoto roku a dle stanovených kritérií do něj bylo přizváno šest uchazečů z řad specializovaných agentur. Jednou z podmínek přijetí do soutěže byla zkušenost agentury s on-line marketingem v oblasti prodeje aut.
Cílem vypsaní výběrového řízení bylo nejen nahradit stávajícího dodavatele poskytujícího tyto služby již od roku 2010, ale především zajistit do budoucna technologickou a obsahovou úroveň všech webových stránek odpovídající významu dealerské skupiny Auto Palace na českém automobilovém trhu. Právě skupina Auto Palace je dlouhodobě známa jako společnost s inovativními přístupy v mnoha oblastech, což dokazuje například její první spuštění on-line prodeje vozů v ČR v roce 2016 či aktuální projekt firemního car-sharingu Flexiauto v oblasti sdílené mobility.
Ve čtyřkolovém výběrovém řízení nakonec zvítězila česká společnost Sassy Group. Výběrová komise posuzovala všechny uchazeče dle 30 kritérií, a právě společnost Sassy Group nabídla ve většině parametrů nejlepší řešení. „Naše společnost má v oblasti automotive on-line marketingu dlouholeté zkušenosti, neboť již více než 12 let pracujeme pro významné prodejce vozidel v ČR. Proto jsem nesmírně rád, že nyní můžeme tyto zkušenosti dále využít pro rozvoj a správu všech webových stránek Auto Palace, druhé největší automobilové dealerské skupiny v této zemi. Díky spolupráci se společností Auto Palace máme možnost rozšířit naše zkušenosti o další značky. Celkově jsme měli možnost při naší práci poznat již více než 20 značek vozidel a nyní toto číslo ještě rozšíříme,“ sdělil po výsledku výběrového řízení Lukáš Bohata, majitel a ředitel agentury Sassy Group s.r.o.
Sassy Group bude nyní rozvíjet a spravovat všechny webové stránky skupiny Auto Palace v ČR a na Slovensku, které zahrnují weby pro prodej nových vozů deseti automobilových značek, dále pro výkup a prodej ojetých vozů AutoPoint a AutoPoint Premium, autopůjčovnu RentPoint, autorizovaný a specializovaný servis a další tematické weby, jakými jsou například SUVcentrum.cz, operativní-leasing.autopalace.cz, kariérní web a další webové aplikace.
„Chtěl bych pogratulovat společnosti Sassy Group k vítězství v náročném výběrovém řízení. Věřím, že s její pomocí budeme schopni v blízké budoucnosti posunout technologické možnosti a celkový obsah našeho on-line marketingu. Ocení to především naši zákazníci, kteří využívají on-line komunikaci s naší dealerskou skupinou ve stále větší míře. V konkrétní podobě umožní tato spolupráce početně navýšit nabídku skladových vozů na webech až o 40 %. Nově bude možné také porovnávat zadané parametry při nákupu nového vozu současně napříč všemi značkami ze skupiny Auto Palace a vedle tradiční prezentace formou fotografií doplníme karty nabízených vozů také videorecenzemi z vlastní produkce. Změnu mohou zákazníci očekávat také v oblasti objednání na servis, kde chceme zlepšit komfort našich zákazníků a nabídnout jim kontakt z pohodlí jejich domova,“ sdělil očekávané cíle v rámci spolupráce s novým poskytovatelem webových stránek Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace Group.