Na pozici třetího největšího obchodníka s ojetými vozy katapultoval AUTO DISKONT především zájem motoristů o levné ojetiny v cenách do 150 000 korun. Do širšího povědomí se bazar dostal i díky mediální celebritě Ester Ládové.
„AUTO DISKONT nabízí nejlevnější ojetiny na trhu, proto je tak úspěšný a dynamicky roste. V kombinaci s měsíčními splátkami od 400 korun umožňujeme dosáhnout na automobil i lidem, kteří si zatím automobil nemohli dovolit. AUTO DISKONT je bazarem pro všechny, kteří chtějí ušetřit,“ prozradil majitel firmy Martin Emes.
Rozšiřování cílové skupiny tohoto bazaru je zřejmé i na konkrétních příkladech. Nejmladším zákazníkem je osmnáctiletý zahradník z Prahy Petr P. Naproti tomu nejstarším klientem je zatím 84 letý Pražan Jindřich L, elektrikář v důchodu.
AUTO DISKONT v současné době dosahuje měsíčně průměrně 18% nárůstu prodejů. V listopadu navíc otevře další bazar v Ostravě. Společnost tak chce konkurovat hlavně bazarům, které neposkytují profesionální služby a garance. Podle majitele firmy Martina Emese je dalším cílem firmy rozšiřovat počet poboček a nabízet větší výběr za výrazně nižší ceny než konkurence. Do konce roku AUTO DISKONT zajistí denní výběr až z 1100 automobilů, čímž by se dostal na pozici druhého největšího bazaru na trhu.