Sportovní Audi RS4 je poháněné stejným motorem, jaký se ukrývá i pod kapotou výchozího modelu Audi S4. Ladičům motorů společnosti Audi se však podařilo podstatně zvýšit výkon i točivý moment tohoto vidlicového šestiválce s pětiventilovou technikou, který je přeplňovaný dvěma turbodmychadly: Motor V6 biturbo obsahu 2.7 l má maximální výkon 280 kW (380 k), výchozí motor S4 měl výkon podstatně nižší – 195 kW (265 k). Výkon motoru byl tedy zvýšen o 44 %. Šestistupňová manuální převodovka přenáší vysoký výkon motoru na všechna čtyři kola.
Speciálně tvarované ráfky kol z lehkých slitin modelu RS4 poskytují více místa pro přepracované výkonnější brzdy. Ve srovnání s modelem Audi S4 má verze RS4 snížené zavěšení kol, zcela nové jsou tlumiče a naladění pružin, stejně jako geometrie kol. Sportovnímu charakteru vozu odpovídá i přesné hřebenové řízení.
Také svým vnějším vzhledem se nové Audi RS4 odvolává na výchozí model Audi S4: Na první pohled jsou patrné rozšířené podběhy kol, aerodynamicky upravená záď vozu i speciálně tvarované prahy.
Prodej Audi RS4 na našem trhu má být zahájen v březnu 2000. Cena zatím nebyla stanovena.