Vítězství do vrchu Pikes Peak povzbudilo sportovní apetit společnosti Audi. V roce 1988 se Audi zúčastnilo závodní série American TransAm. Do modelu Audi 200 quattro byl instalován turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec, který se dříve používal v soutěžních speciálech. Výkon tohoto pětiválce činil 375 kW/510 k, což bylo dost na to, aby to Američanovi Hurley Haywoodovi zajistilo titul v sérii TransAm. Audi nakonec projelo cílem závodů TransAm jako první celkem osmkrát, což znamenalo i titul pro výrobce.
Na fotografiích zleva: Audi 200 quattro-TransAm 1988, Audi 90 quattro 1989 a Audi V8 quattro 1990:



O rok později přešla společnost Audi k sérii IMSA GTO, jejíž pravidla jsou volnější. Zachována zůstala pouze silueta modelu Audi 90 quattro, pod plastovou skořepinou karoserie z uhlíkových vláken šlo o ryze závodní vůz. Konečná verze pětiválcového motoru dosahovala výkonu 529 kW/720 k, který se přenášel na kola rozměru 14“. Díky sedmi vítězstvím ze třinácti závodů získal Hans Joachim Stuck celkově třetí místo v sérii IMSA GTO a značka Audi se v hodnocení výrobců dostala dokonce na místo druhé.
V letech 1990 a 1991 zapsala automobilka Audi svůj vlajkový model V8 quattro do německého mistrovství cestovních vozů. Motor této limuzíny o objemu 3,6 l dosahoval výkonu 340 kW/462 k. I přes provozní hmotnost 1220 kg dokázalo Audi V8 quattro odsunout lehčí rivaly na spodní příčky výsledkových tabulek. Hans Joachim Stuck získal mistrovský titul hned v první z těchto dvou sezón. V roce 1991 jej o prvenství připravil Frank Biela teprve po dramatickém finálovém souboji na okruhu Hockenheimring. V roce 1992, kdy již sezóna začala, propukl spor týkající se technické legitimity nové klikové hřídele motoru V8 a tým Audi následně stáhl model V8 quattro ze zbývajících závodů.
Nejúspěšnější sezónou Audi v okruhových závodech cestovních automobilů byla sezóna 1996. Audi A4 quattro Supertouring poháněné dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 221 kW/300 k bylo přihlášeno do sedmi národních šampionátů (Německo, Velká Británie, Itálie, Španělsko, Belgie, Jižní Afrika a Austrálie) – a všechny je vyhrálo! V německé sérii Super Touring Car vyhrál jezdec Emanuele Pirro a ve Velké Británii zvítězil Frank Biela. Také v České republice Audi zářilo, a to díky Josefu Vencovi. Několikanásobný automobilový mistr republiky v závodech na okruzích Josef Venc z Czech National Team Audi spojil svůj sportovní osud se značkou Audi už v roce 1996, kdy se stal mistrem republiky s vozem Audi 80 competition. V roce 1997 pak přesedl za volant továrního vozu Audi A4 quattro a hned v první sezóně se mu podařil husarský kousek, když zvítězil v náročném Středoveropském šampionátu FIA. Svůj úspěch pak ještě dvakrát zopakoval a stal se tak absolutně nejúspěšnějším českým jezdcem na voze Audi v historii.
Zítra v sobotu – 23. dubna 2005: Sériová výroba quattro.