Hlasování více než třiceti tisíc čtenářů významného německého časopisu „Auto Zeitung” přineslo jasný výsledek: značka Audi má ze všech 47 automobilových výrobců přítomných na německém trhu nejlepší image.
Úspěch značky se čtyřmi kruhy přitom není ojedinělý – Audi zvítězilo v čtenářské anketě časopisu „Auto Zeitung” zkoumající image značky již čtvrtý rok za sebou.
V anketě roku 2007 získala značka Audi celkem 42,4 bodu, zatímco dva hlavní němečtí rivalové v prémiovém segmentu, kteří obsadili druhé a třetí místo, dostali 39,6 bodu, resp. 35,8 bodu. Názor čtenářů je zcela jasný: prémiové vozy jsou nejlepší a nejlepším výrobcem prémiových vozů je Audi.
Výsledek ankety zkoumající image byl stanoven podle průměru ze skóre bodů získaných od čtenářů ze dvaceti otázek týkajících se různých kategorií.
Audi bylo zvoleno jako nejlepší výrobce automobilů v sedmi kategoriích: „progresivní vozy“, „spolehlivé vozy“, „dokonale zhotovené vozy“, „dokonalejší kvalita“, „krásné vozy“, „líbivé vozy“ a „vozy s dokonalou propagací“. Na druhém místě bylo Audi v kategoriích „bezpečné vozy“, „vozy s vysokou zbytkovou hodnotou“ „skvěle vybavené vozy“, „dobré dílenské zpracování“ a „dobré dealerské vztahy“. Vozy značky Audi získaly třetí místo v kategoriích „pohodlné vozy“ a „vozy úspěšné v motosportu“.
Celkový počet 14 umístění „na stupních vítězů“ ze dvaceti možných – lepší než výsledek kteréhokoliv dalšího výrobce – zajistil Audi celkové vítězství.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií