Srdcem 1,9 m širokého a 4,37 m dlouhého konceptu je uprostřed uložený pětilitrový čtyřicetiventilový desetiválec V10 biturbo s přímým vstřikováním benzinu FSI, který při otáčkách 6800 min-1 dává výkon 449 kW/610 k.


Především díky mohutnému točivému momentu, vrcholícím na hodnotě 750 Nm už při 1750 min-1, je dynamika tohoto silničního dravce doslova fascinující: Z 0 na 100 km/h zrychluje za 3,7 sekund. Přesto, ze maximální rychlost je z bezpečnostních důvodů omezena na 250 km/h, je vůz projektovaný na rychlost 345 km/h.
Podélně uložený motor přenáší svůj mohutný výkon na všechna čtyři kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky s ovládáním na volantu i pomocí krátké řadicí páky na středovém tunelu. Díky elektrohydraulickému systému ovládání převodovky se vůz obejde bez spojkového pedálu.
Za normálních okolností rozděluje centrální difenrenciál Torsen výkon mezi přední a zadní nápravu v poměru 40:60, což zaručuje maximální agilitu a optimální trakci. Podle okamžitých adhezívních podmínek se však poměr přenášeného výkonu může pohybovat od 20:80 až 70:30.
Koncept Le Mans využívá ověřenou technologii prostorového hliníkového rámu ASF (Audi Space Frame). Karosářské panely jsou vyrobeny z kombinace hliníku a pevného kompozitu. Díky tomu je karoserie mimořádně tuhá a překvapivě lehká – celková hmotnost činí jen 1530 kg, což přispívá k vynikající dynamičnosti jízdy.
Fascinující studie Le Mans dokládá technologickou vyspělost automobilky Audi, získanou z množství vítězství na závodních tratích. Audi tak znovu dokládá oprávněnost svého firemního sloganu „Náskok díky technice“.