Člen představenstva zodpovědný za prodej a prodej společnosti AUDI AG Peter Schwarzenbauer zdůraznil: „Letos chceme výrazně překročit rekordní rok 2008 a dodat našim zákazníkům více než 1 080 000 vozů.“
Společnost Audi Group těží z celosvětového oživení poptávky a ze své atraktivní modelové řady. V prvních šesti měsících roku vzrostly dodávky značky Audi až k novému rekordu 554 939 vozů. To znamená oproti loňskému roku nárůst o 19,1 procenta. „V porovnání s rekordním rokem 2008, který je naším reálným měřítkem, jsme dosáhli 7,5% růstu,“ zdůrazňuje Peter Schwarzenbauer.
„Rekordní zisk docílený v prvním pololetí Audi Group odráží to, jak úspěšná je naše strategie udržitelného ziskového růstu,“ řekl Axel Strotbek, člen představenstva společnosti AUDI AG zodpovědný za finance a organizaci. „Dalším příkladem je náš provozní obrat za poslední roky. Navzdory krizi to byl nárůst o dobrých 7 procent,“ pokračuje Strotbek.
Společnost také investuje značnou částku do nových produktů a budoucích technologií, zejména v oblastech elektrické mobility a lehkých konstrukcí.
V tomto roce – 2010 se na trhu objeví celkem 12 nových modelů, včetně nového Audi A1 a A7 Sportback.
Audi Group je sebejistá i ohledně výhledů na tento rok jako celek: „Letos chceme překročit hranici 1 080 000 vozů dodaných našim zákazníkům,“ řekl Schwarzenbauer. Odpovídá to růstu 13,7 procenta v porovnání s loňským rokem.
Společnost AUDI AG
– v roce 2009 prodala 949 729 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu Náskok díky technice. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních – s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií