Očekáváme, že mnichovskému týmu Automotive 51, který se letos chystá do Sports Car Challenge se dvěma vozy, se bude při jeho nově dodané technologii dařit, vždyť po Evropě jezdí mnoho závodních vozů s plynovým pohonem, ovšem v prototypech tomu tak doposud nebylo.
Prototypy PRC z dílny Waltera Pedrazzy, mají být osazeny motory Ford V6 3,2. Motory 3,2 litrů se ve Sports Car Challenge v minulosti již osvědčily a jezdil s nimi například vítěz jednoho z ročníků Wolgang Payr.
Posádka, která se usadí do těchto dvou prototypů naznačuje velmi zajímavé složení. V těchto silných prototypech se objeví již druhá žena. Do kokpitu usedne 23. letá Kati Droste, která začínala svou závodnickou kariéru v roce 1996 na motokárách, kde získala i jeden titul. Po té v roce 2004 opustila motokáry a zamířila do cestovních vozům, kde startovala se Seatem Supercopa a její starty zaznamenala i populární Mini Challenge. V loni se její zájmy ubíraly do Peugeot 207 Spider Cupu, který se jezdil v rámci závodů Le Mans Series.
Druhým, kdo usedne na horké sedadlo prototypu, bude Henning Noel Hagen, čímž zaznamená svůj comeback na závodní tratě. Tento 49-letý Němec se dříve proháněl ve formulových vozech F2 a F3 a nyní vycítil šanci se opět prosadit do čela středoevropského šampionátu, který má již za sebou více, jak desetiletí na závodních okruzích.
Aktualizovaný kalendář Sports Car Challenge 2008:
- 18. – 20. dubna: Nürburgring
- 09. – 11. května: Most
- 27. – 29. června: Hockenheim
- 11. – 13. července: Oschersleben
- 05. – 07. září: Dijon
- 20. – 21. září: Brno
- 26. – 28. září: Monza
- 17. – 18. září: Hockenheim nebo Brno
Vláďa Rožánek, Sports Car Challenge 2008
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií