Akční model Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů

Tento speciální akční model pro komunální a stavební sektor připravila společnost Isuzu Trucks Czech Republic, s. r. o.

Vozidlo je postaveno na nejtěžší variantě podvozku řady N o celkové hmotnosti 7500 kg s rozvorem náprav 3365 mm.

Akční model Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů

Jednoramenný kloubový nosič kontejnerů pochází od firmy CTS Okřínek a je určen pro nakládání, odkládání, překládání (na přívěs) a vyklápění kontejnerů. Nástavba o hmotnosti jen 560 kg (včetně náplní) dovoluje sklápění v úhlu až 46° a je ovládaná elektrickým ovladačem na kabelu z kabiny. Akční model lze objednat včetně vanového kontejneru, případně bez něj. Vanový kontejner má objem 3 m3 a vnitřní rozměry 3650 x 1920 x 400 mm. Disponuje dvoudílnými zadními vraty, otevíranými kolem svislých čepů. Vlastní hmotnost kontejneru činí 500 kg.

Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů CTS 5038 má užitečnou hmotnost 3520 kg (včetně kontejneru), respektive 4020 kg bez vanového kontejneru.

K pohonu modelu N75.190 je určen vznětový přeplňovaný čtyřválec o objemu 5193 cm3, který dosahuje nejvyššího výkonu 140 kW (190 k) při 2600 ot./min. a maximálního točivého momentu 513 Nm při 1600 až 2600 ot./min. Vysokou technickou úroveň tohoto motoru dokazuje přímé vysokotlaké vstřikování paliva technologií common rail s tlakem 1600 bar, čtyřventilový rozvod OHC a turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladičem stlačeného vzduchu. Tato pohonná jednotka plní emisní normy Euro 5 EEV prostřednictvím recirkulace výfukových plynů, filtru pevných částic DPD s oxidačním katalyzátorem, tedy bez použití AdBlue.

Akční model je připraven k okamžitému odběru

Akční model je ve verzi s kontejnerem nabízen za 1 158 630 Kč bez DPH, bez kontejneru pak cena činí 1 133 130 Kč bez DPH. Na vozidlo se vztahuje standardní 3letá záruka bez omezení počtu kilometrů, na nástavbu je poskytovaná kompletní záruka v trvání 12 měsíců a dalších 12 měsíců na nosné části nástavby.

Akční model Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů CTS 5038 je díky skladovým zásobám v ČR připraven k okamžitému odběru.

Nákladní automobily Isuzu řady N

jsou na českém trhu nabízeny ve třech variantách celkové hmotnosti – N35 – 3,5 tuny, N62 – 6,2 tuny a N75 – 7,5 tuny celkové hmotnosti. Verze N35.150 je nabízená ve dvou rozvorech náprav 2800 a 3395 mm s karosovatelnou délkou 4180 a 5070 mm. Typ N62.150 je k dispozici v rozvorech 3395 a 3845 mm s karosovatelnou délkou 5070 a 5740 mm. Nejtěžší verze N75.150 je nabízena se třemi rozvory 3365, 3815 a 4475 mm a karosovatelnými délkami 5020, 5700 a 6690 mm. Klasická koncepce podvozku s odpružením tuhých náprav listovými pružinami je schopna vyhovět velmi širokému spektru aplikací. Rozsah využití dále rozšiřují možnosti objednání spací nástavby či prodloužené šestimístné kabiny.

Verze N35 a N62 pohání vznětový čtyřválec Isuzu D-Core který je charakteristický čtyřventilovým rozvodem DOHC, přímým vstřikem paliva s tlakem 1800 bar, turbodmychadlem s variabilní geometrií a mezichladičem stlačeného vzduchu a emisní normou Euro 5 EEV dosahovanou pomocí filtru pevných částic a oxidačního katalyzátoru bez použití AdBlue. Výkon tohoto třílitrového agregátu činí 110 kW (150 k) při 2800 ot./min., točivý moment pak dosahuje 375 Nm při 1600 až 2800 ot./min. Verze N75 využívá čtyřválec obdobné charakteristiky. Rozdíl spočívá v objemu 5,2 l, čtyřventilovém rozvodu OHC a nižším vstřikovacím tlaku 1600 bar. Výkonové parametry zde dosahují 140 kW (190 k) při 2600 ot./min. a 513 Nm při 1600 až 2600 ot./min. Nejlehčí varianta řady N je kombinována s manuální plně synchronizovanou pětistupňovou převodovkou s rozsahem 5,315 až 0,721 při stálém převodu 4,1. Obě těžší verze pak nabízejí převodovku šestistupňovou, v případě N62 s rozsahem 5,979 až 0,759 při stálém převodu 4,56, u N75 s rozsahem převodů 6,369 až 0,782 při stálém převodu 4,1. Ve všech případech lze objednat navíc i robotizovanou převodovku Neestronic2 s elektromagnetickým řazením a hydrodynamickou spojkou, umožňující i sekvenční volbu převodových stupňů. Výkonná brzdová dvouokruhová hydraulická soustava je ve všech případech doplněná o ABS, ASR a elektronické rozdělování brzdné síly EBD. Na obou nápravách jsou použité ventilované kotoučové brzdy, verze N75 pak využívá na zadní nápravě brzdy bubnové. Nápravy jsou odpružené listovými pružinami s kapalinovými tlumiči a příčnými stabilizátory.

Sklopná budka nabízí mechanicky odpružené sedadlo řidiče a dvojsedadlo pro spolujezdce, výškově i osově nastavitelný sloupek volantu, dále rádio s MP3 přehrávačem a Bluetooth, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, vyhřívaná zrcátka, dvojici airbagů, trojici tříbodových bezpečnostních pásů (krajní výškově nastavitelné), mlhovky či imobilizér. Modely N62 a N75 jsou navíc vybaveny multimediálním systémem s couvací kamerou.

Společnost Isuzu Motors

– je největším japonským výrobcem nákladních vozů. Byla založena v roce 1916 a má nejdelší historii ze všech japonských značek v tomto odvětví.

Isuzu je také jednou z nejprodávanějších značek ve své třídě na více než 20 trzích, od Japonska po Spojené státy americké a Austrálii. Vozidla řady N, které odstartovaly prodej na českém trhu, patří mezi nejprodávanější modely nákladních vozidel na světě a jsou nabízeny na více než 164 trzích. Nabídku vozidel v České republice doplní společnost Isuzu Trucks Czech Republic, s. r. o, v blízké době o středně těžké nákladní automobily řady F s celkovou hmotností 10 až 12 tun.

Společnost Isuzu se specializuje také na konstrukci a výrobu vlastních dieselových motorů. O vysoké technologické úrovni i kvalitě dieselových motorů Isuzu svědčí i skutečnost, že společnost je v současnosti největším světovým producentem vznětových motorů s produkcí až 16 milionů jednotek (údaj z roku 2003). Isuzu dodává vznětové motory spolu s převodovkami řadě jiných výrobců v Evropě, USA i Japonsku.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...