„Očekáváme, že tento mobilní prodej budou využívat hlavně lidé, kteří si vyberou vůz na internetu, ale nemají čas se na něj přijet podívat do některého z 16 tuzemských autocenter,“ uvedl manažer prodeje skupiny AAA AUTO Petr Suchánek.
„Připomněl také, že předvedení vozu v bydlišti zákazníka je bezplatnou službou, kterou je možné objednat u všech automobilů v ceně nad 50 tisíc Kč a do vzdálenosti 50 km od nejbližšího autocentra AAA AUTO.
Nakupování ojetého vozu tak může být mnohem příjemnější než nákup nového vozidla, který se zpravidla neobejde bez osobní návštěvy autosalonu,“ zdůraznil Petr Suchánek.
Skupina AAA AUTO už získala v minulých letech výborné zkušenosti s mobilním výkupem. Jen v ČR bylo takto vykoupeno v roce 2008 přes šest tisíc vozů. Mobilní prodej, který na nabídku mobilního výkupu nepřímo navazuje, tak zákazníkům dále přibližuje a zpříjemňuje obchod s automobily.
Zákazník, který bude chtít předvést vybraný vůz, zavolá na bezplatnou linku 800 110 800 a dohodne si s operátorem čas (je možná kterákoliv denní i noční hodina kdykoliv v týdnu) a místo přistavení vozu. Vůz pak k němu doveze prodejce, který mu zároveň umožní testovací jízdu nebo třeba prohlídku vozu v odborné dílně. Pokud bude zákazník chtít, prodejce s ním rovnou vyplní kupní smlouvu a případně i převezme peníze za vůz, který pak již rovnou zůstane u zákazníka.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již skoro 16 let a ze svého původního sídla v České republice expandovala postupně do dalších zemí. V současné době koordinuje síť 38 poboček ve čtyřech zemích: v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. V roce 2007 prodala skupina AAA AUTO podle auditovaných konsolidovaných výsledků 79 871 ojetých a nových automobilů, výše obratu dosáhla 470 milionů EUR. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papíru v Praze a Budapešti. Podle studie společností Ernst & Young se skupina AAA AUTO v loňském roce dostala do první desítky největších distributorů automobilů v Evropě.