AAA AUTO v Ostravě přivítalo 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici: rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750 000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil.

Jeden a půl miliontou zákaznicí

– se stala Šárka Frýdlová z Ostravy s rodinou, která si z ostravské pobočky odvezla vůz Citroen C1. Na vůz dostala 100% slevu. „Jsem absolutně nadšená, že mě auto nakonec nic nestálo. Za ušetřené peníze nás teď může vzít manžel na dovolenou. Nákup vozu v AAA AUTO jsem zvolila na radu známých a vůbec nelituji. Můžu doporučit i ostatním, po celou dobu jsem měla perfektní servis,“ uvedla Šárka Frýdlová, která si pořídila vlastní vůz proto, aby nebyla závislá na manželovi. „Budu s vozem vozit dítě do školky a obstarávat si běžné věci po městě,“ dodala.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO řekla:

„Jen za letošní rok u nás uskuteční obchod nejméně 120 000 zákazníků, a se zvyšujícím se počtem poboček čekáme v příštích letech masivní růst. Podle mého střízlivého odhadu bychom mohli dvoumiliontého zákazníka přivítat již za tři roky.”

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na jednotlivých pobočkách. Ve 34 městech je zákazníkům k dispozici celkem přes 160 výkupních techniků, na 200 prodejců a 120 vedoucích manažerů poboček, 200 pracovníků zprostředkovávajících finanční služby a stovky zaměstnanců podpůrných profesí. Ti všichni se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků

– jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu o 14 %, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost.

„Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům a organizujeme interní i externí mystery shopy, abychom si ověřovali úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Romana Proroka,“ vysvětlila Topolová.

„Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ uvedla Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fotogrammetrie je jako automobilový VAR

Fotogrammetrie je jako automobilový VAR

Preciznost je v automobilovém průmyslu klíčová, proto jsou tolerance při měření karoserií menší, než je tloušťka listu papíru Fotogrammetrie zvyšuje efektivitu měření při výrobě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach 1 je zde, připraven udělat rozruch na evropských závodních okruzích

Ford Mustang Mach 1 je zde, připraven...

Už od roku 1969 patří ke klíčovým aspektům Mustangu Mach 1 výrazný design ve stylu závodních vozů. Na evropský trh poprvé přichází Mustang Mach 1 se zvýšeným výkonem a vylepšenou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZAČÍNÁ AVENTURE CITROËN TERRA AMERICA! PŘEJEZD AMERIKY VE VOZE TRACTION AVANT ODSTARTOVAL V MUZEU CONSERVATOIRE CITROËN

ZAČÍNÁ AVENTURE CITROËN TERRA AMERICA!...

Start expedice Aventure Citroën Terra America proběhl května v muzeu Conservatoire Citroën v Aulnay-sous-Bois. Dvě odvážné ženy přejedou ve voze Traction Avant 11B z roku 1956 americký kontinent...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered

Novak Djoković hlavním protagonistou...

Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered Tenisový šampion Novak Djoković – světová jednička v žebříčku ATP, vítěz French Open 2016 a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrická odysea, z první ruky

Elektrická odysea, z první ruky

Mattias Ekström, e-ambasador značky CUPRA, a Xavi Serra, vedoucí oddělení CUPRA Racing, diskutují v podcastu „The Impulse“ o závodním seriálu Extreme E Elektrifikace, trvalá udržitelnost a...