AAA AUTO v Ostravě přivítalo 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici: rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750 000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil.

Jeden a půl miliontou zákaznicí

– se stala Šárka Frýdlová z Ostravy s rodinou, která si z ostravské pobočky odvezla vůz Citroen C1. Na vůz dostala 100% slevu. „Jsem absolutně nadšená, že mě auto nakonec nic nestálo. Za ušetřené peníze nás teď může vzít manžel na dovolenou. Nákup vozu v AAA AUTO jsem zvolila na radu známých a vůbec nelituji. Můžu doporučit i ostatním, po celou dobu jsem měla perfektní servis,“ uvedla Šárka Frýdlová, která si pořídila vlastní vůz proto, aby nebyla závislá na manželovi. „Budu s vozem vozit dítě do školky a obstarávat si běžné věci po městě,“ dodala.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO řekla:

„Jen za letošní rok u nás uskuteční obchod nejméně 120 000 zákazníků, a se zvyšujícím se počtem poboček čekáme v příštích letech masivní růst. Podle mého střízlivého odhadu bychom mohli dvoumiliontého zákazníka přivítat již za tři roky.”

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na jednotlivých pobočkách. Ve 34 městech je zákazníkům k dispozici celkem přes 160 výkupních techniků, na 200 prodejců a 120 vedoucích manažerů poboček, 200 pracovníků zprostředkovávajících finanční služby a stovky zaměstnanců podpůrných profesí. Ti všichni se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků

– jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu o 14 %, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost.

„Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům a organizujeme interní i externí mystery shopy, abychom si ověřovali úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Romana Proroka,“ vysvětlila Topolová.

„Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ uvedla Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Etiketa na silnici: Proč se na mě lepí a jak mají vypadat rozestupy

Etiketa na silnici: Proč se na mě lepí...

Nedodržení bezpečné vzdálenosti je čtvrtou nejčastější příčinou dopravních nehod. Přitom stačí nechat si před sebou jen pár metrů navíc, kdyby auto před vámi prudce zabrzdilo. Jak by...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 50 odstínů nejexkluzivnějšího bavoráka

50 odstínů nejexkluzivnějšího bavoráka

Jubilejní rok k výročí 50 let divize BMW M nemohl být zakončený v lepším stylu. Bavoráci představili nejexkluzivnější model, jaký kdy vyrobili – mistrovské technické dílo ztělesňující...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - I poranění hrudníku lze za volantem předejít

I poranění hrudníku lze za volantem...

Dopravní nehody, kdy se jedno vozidlo dostává do čelního střetu s jiným vozidlem nebo pevnou překážkou často končí mimo jiné závažným poraněním hrudníku. V bezprostředním ohrožení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes EQE SUV: Luxus v pohorkách

Mercedes EQE SUV: Luxus v pohorkách

Mercedes-EQ luxusně elektrizuje. Před rokem představil „základní“ novinky, elektrické modely – EQA, EQB. K tomu pak přidal luxusní sedan EQS a sportovní manažerský sedan EQE. A letos...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche 911: Do Paříže i na Dakar

Porsche 911: Do Paříže i na Dakar

Neexistuje moc aut, se kterým můžete jet z afrického safari do Le Mans, pak do divadla a do ulic Paříže. Možná jediné. Nové Porsche 911 Dakar… Rallye Dakar nikdy nebyla hrou v pískovišti. Hned...