Kampaň na podporu prodejů v zimních měsících potrvá až do konce února a firma během ní svým zákazníkům rozdá jen v České republice 50 milionů korun a na Slovensku také tolik.

René Němec přišel do brněnského autocentra AAA AUTO s celou rodinou a vyhlédl si zde rok starý Opel Astra 1,7 CDTI s 22 tisíci najetými kilometry.
Prodejní cena vozu ve výši 339.000 Kč tak mohla být díky slevě snížena na 289.000 Kč. „Navštívili jsme celou řadu autobazarů, ale v AAA AUTO jsme byli mile překvapeni šíří nabídky i kvalitou nabízených aut,“ uvedl šťastný výherce v Brně.
„Šanci na výhru mají všichni zájemci, kteří navštíví některou z našich poboček od listopadu do února. Sleva z ceny čeká na každého, kdo u nás absolvuje zkušební jízdu nebo si nechá spočítat leasing na vybraný vůz,“ připomněla viceprezidentka AAA AUTO Karolína Topolová. Upozornila také, že už se objevily první případy prodeje losů po internetu, a k tomu uvedla: „Nákup losů od překupníků je zbytečný, vždyť pro zákazníky na všech českých a slovenských pobočkách stále zbývá přibližně 28 tisíc stíracích losů, které dostanou zdarma.“
Každý los obsahuje výhru formou slevy na koupi vozu nebo doplňkové služby od 3 do 50 tisíc korun.
Stírací losy vytiskla pro společnost AAA AUTO renomovaná firma Dinocolor, mezi jejíž klienty patří banky, pojišťovací společnosti, státní podnik Česká pošta či společnost Sazka, a.s.