Prodej lehkých užitkových vozidel bude i nadále klíčovým faktorem pro růst společnosti v souladu se střednědobým obchodním plánem Nissan GT 2012. Obchodní plán stojí na zásadních investicích do nových výrobků.
Plán GT 2012, který představil 13. května prezident a CEO společnosti, Carlos Ghosn, stanoví pro segment lehkých užitkových vozidel i ambiciózní ekonomické závazky – např. dvojnásobný nárůst výnosů z prodeje LCV ve fiskálním roce 2012 oproti roku 2007. Kromě toho se chystá i expanze na nové trhy – v září 2008 zahájí Nissan prodej LCV v Rusku a v průběhu roku 2010 přijde na řadu Indie a USA.
„Nissan pozvedl prodej LCV na rekordní úroveň v rámci značky a naším cílem je stát se do roku 2012 vedoucím hráčem na globálním trhu lehkých užitkových vozidel,“ řekl Andy Palmer, viceprezident společnosti Nissan Motor Co., Ltd,. „Abychom posílili další růst obchodu, zaměříme se na nesplněné potřeby zákazníků LCV po celém světě a nabídneme jim výrobky, jež budou spolehlivými a elegantními partnery v jejich každodenní práci,“ poznamenal Palmer.
Výsledky prodeje LCV ve fiskálním roce 2007
Ve fiskálním roce 2007 prodala divize LCV globálně 519 703 vozidel. Pickup NP300 byl nejlépe prodávaným modelem značky (71 678 ks). Největšího tržního podílu v segmentu LCV dosáhla Čína (151 088 ks), následovaná Japonskem (121 790 ks).
V rámci střednědobého obchodního plánu Value-Up (FR2005 – FR2007) se prodej LCV poprvé stal jednou ze čtyř klíčových obchodních činností. Závazky zahrnovaly nárůst objemů prodeje o 40 % na 434 000 jednotek a zdvojnásobení konsolidovaného provozního zisku na 8 % koncem fiskálního roku 2007. Oba závazky byly překročeny o rok dříve.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií