Citroën s modelem Berlingo v roce 1996 uvedl na trh velmi moderní koncept a zároveň vytvořil segment prostorných multifunkčních vozů (tj. vozů „ludospace“).
Citroën je jedničkou v Evropě již od roku 2003 s podílem na trhu v segmentu „ludospace“ ke konci listopadu 2007 přesahujícím 26 % (v evropské sedmadvacítce). Tento segment stále představuje velmi slibný trh, protože jeho prodeje v Evropě od jeho vzniku trvale rostou. Berlingo jako vůz pro každou situaci reaguje na stále náročnější požadavky na volný čas a multifunkční využitelnost. Ke konci roku 2007 bylo celosvětově prodáno již přes 1 milion vozů.

Nové Berlingo bude uvedeno na český trh 15.5. 2008 a bude se prodávat společně se stávajícím modelem Berlingo. To bude nabízeno pod označením Berlingo First. S modelem Nemo Combi a vozem Berlingo First následovaným novým Berlingem vytvořila značka celou novou řadu v segmentu „ludospace“, jejíž jednotlivé modely se vzájemně doplňují stylem i vlastnostmi. Tato politika umožňuje značce reagovat na co nejvíce požadavků zákazníků.
Styl spojující dynamičnost i solidnost
Nové Berlingo přináší moderní styl, který je dynamický a solidní zároveň. Poslouží tak i jako vůz do města, čímž se opět rozšiřuje škála možností jeho využití.
Rozšíření škály využití
Vůz nezapře rodinný a mimořádně praktický charakter, zároveň je však obohacen o nové funkce jako jsou samostatná a demontovatelná sedadla, přepracovaný systém Modutop® nebo samostatné otevírání zadního okna.
Nebývalá úroveň komfortu
Své variabilní využití a ambice nové Berlingo potvrzuje i pozoruhodným komfortem jak v oblasti akustiky, tak i v oblasti odpružení, které významně těží z využití náprav z podvozku C4 Picasso.
Nabídka výkonných motorů šetrných k životnímu prostředí
Nové Berlingo následuje přístup značky k životnímu prostředí, zejména pokud jde o motor 1,6 HDi 16V 110k vybavený filtrem pevných částic, díky němuž mohou být vozy s touto pohonnou jednotkou řazeny do skupiny nesoucí ekologické označení Airdream.
Nové Berlingo tak spojuje kvality velkoprostorových vozů a sedanů s vlastnostmi segmentu „ludospace“ a řadí se tudíž k vysloveně multifunkčním vozům.
Nejlepším způsobem, jak se o tom přesvědčit, je prožít den na palubě tohoto vozu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.