Skupina PSA Peugeot Citroën se soustřeďuje na tři hlavní oblasti: skleníkový efekt, bezpečnost silničního provozu a mobilita ve městě s důrazem na snížení dopadu automobilů na životní prostředí.
Vzhledem ke svému aktivnímu přístupu v tomto směru je PSA Peugeot Citroën jediným konstruktérem, který byl přizván, aby na výstavě představil svá řešení.
Na svém stánku se koncern PSA Peugeot Citroën věnuje velký prostor modelu Peugeot 308 1.6 HDI FAP 110 k, který díky výkonnému motoru s přímým vstřikováním, nové automatizované převodovce a pneumatikám Michelin Energy Saver produkuje pouhých 120 g CO2/km. Tento rodinný vůz reprezentuje jeden z hlavních směrů strategie PSA Peugeot Citroën, kterým je neustálé zlepšování stávajících technických řešení zaměřených na snižování emisí CO2.
Exponátem, který skupina na svém stánku představuje na téma bezpečnost silničního provozu, je systém tísňového volání. Zákazníkům, jejichž vůz disponuje navigačním systémem skupiny PSA Peugeot Citroën, může být v případě nehody poskytnuta velmi účinná a cílená pomoc. Asistenční dispečink dostává informaci o krizové situaci, vůz je lokalizován a na místo je vyslána odpovídající pomoc. Tento v Evropě unikátní systém byl uveden v roce 2003 a je plně funkční v 9 státech. Do současnosti bylo funkcí tísňového volání vybaveno celkem 450 000 vozů Peugeot a Citroën.
Třetí oblastí zájmu je dosažení dlouhodobě udržitelné mobility v městském provozu. Pro připomenutí – skupina založila v roce 2000 ve Francii Institut pro město v pohybu – La Ville en Mouvement (IVM), jehož cílem je získávání podnětů, experimentální průzkum a sociální dialog na téma mobility. V kontextu sílící urbanizace umožňuje mobilita ekonomický a sociální rozvoj. Je závislá na rozmanitosti a kvalitě předkládaných řešení a současně nastoluje otázku solidarity.
Již druhým rokem je PSA Peugeot Citroën na domácí půdě i v Evropě jedničkou ve snižování emisí CO2. V roce 2007 skupina prodala celkem 1 milion vozů, které produkují méně než 140 g CO2/km. Prostřednictvím ekologických programů – Bluelion u Peugeotu a Airdream u Citroënu směřují obě značky zájem zákazníků ke koupi ekologicky šetrných vozů, které splňují daná kritéria ve třech oblastech: emise CO2, výrobní proces a míra recyklace.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.