Po úspěšném tažení značky Citroën na českém trhu v roce 2006 byl i rok 2007 ve znamení významného nárůstu prodejů vozů této značky. Citroën tak dosáhl na 5. příčku na českém trhu s tržním podílem 5,17%.
Velmi dobré výsledky jsou dány zejména úspěchy modelových řad vozů C4 (+ 25,35%), C1 (+ 24,24%) a Berlingo VP (+12,2%). Novinka roku 2007 – C4 Picasso – slaví též úspěch v segmentu vozů velkoprostorových, kdy společně s Grand C4 Picasso a Xsarou Picasso jsou na špici ve svém segmentu. Prodeje modelů C4 Picasso a Grand C4 Picassa dosáhly v loňském roce počtu 650ks.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií