Citroën se díky široké modelové řadě, která přesně odpovídá požadavkům svých uživatelů, stal významným hráčem na trhu lehkých užitkových vozů.
Tuto pozici dokazuje a nyní ještě posiluje skutečnost, že Citroën Jumpy obdržel 108 bodů ze 140 možných.
Nového modelu Jumpy, který byl na trh uveden v lednu 2007, se v Evropě (v 28 zemích) prodalo již více než 22 000 vozů. Dokonale zaujímá své místo uprostřed řady užitkových vozů, kterou tvoří Berlingo a Jumper. V brzké době se tato řada rozroste o Citroën Nemo, nový model uvedený ve světové premiéře na amsterodamském autosalonu. Díky této kompletní modelové řadě Citroën nabízí řešení všem klientům segmentu užitkových vozů od 600 kg do 2 tun užitečné hmotnosti a od 2,5 do 17 m3 užitečného objemu.
Trvalé přizpůsobování této řady tendencím trhu LUV umožnilo značce Citroën dosáhnout během prvních devíti měsíců roku 2007 v Evropě (28 zemí) podílu na trhu ve výši 9,6 % a na několika trzích obsadit špičkové pozice: první místo ve Španělsku, druhé v Belgii a třetí ve Francii a Portugalsku. Dnes, kdy 1 vozidlo značky Citroën z 5 prodaných na celém světě náleží k segmentu LUV, a kdy 1 LUV z 10 prodaných vozů v Evropě (28 zemí) náleží ke značce Citroën, je zcela zřejmé, jaký význam má pro značku přítomnost v segmentu LUV.
Nový model Jumpy, jehož koncepce byla oproti předcházejícímu modelu kompletně přepracována, zaujal členy poroty udělující cenu užitkovému vozidlu roku četnými přednostmi, k nimž patří:
- Moderní a dynamický styl,
- rozsah verzí provedení kabiny, kam patří skříňová karosérie s plnými stěnami (furgon bez oken vzadu), skříňová karosérie s prosklenými stěnami (furgon s okny vzadu), přepažená kabina umožňující úpravy vnitřního nákladového prostoru i kombi určené k přepravě osob,
- velký výběr kombinací hodnot užitečného objemu, užitečné hmotnosti a délky,
- ekonomické a výkonné pohonné jednotky,
- vynikající jízdní vlastnosti i při náročném zatížení a provozu,
- četné prvky zvyšující úroveň komfortu a bezpečnosti jako je pneumatické zadní zavěšení, 6 airbagů a systém ESP.
Jako skutečný reprezentant svého segmentu je Jumpy vystaven na stánku značky Citroën na amsterodamském autosalonu (hala 7, pavilon 07004) společně s dalšími vozy třídy LUV (Nemo, Berlingo a Jumper) a novým SUV této značky C-Crosser, které je zde vystaveno s přestavbou N1. Citroën představuje i koncept Cruise-Crosser, SUV s hybridním dieselovým pohonem a třetí nápravou využívanou v kombinaci s ostatními čtyřmi hnanými koly na náročném povrchu (písek, sníh).
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.