Outlander Magazín
Díky důkladné, oprávněné, stylové, konkurenční a zaručené pověsti Mitsubishi jako experta na 4×4, dostala druhá generace vozu Outlander komplexní marketingovou podporu tak, aby se vytvořilo povědomí okolo nového produktu s cílem získat nové zákazníky a přesvědčit existující zákazníky Mitsubishi, aby zůstali značce loajální.
To s sebou nese také nový přístup k zákaznickému magazínu (jako první byl vydán magazín Pajero, posledním vydáním byl Colt), který byl vytvořen ve spolupráci s Readerhouse/Hearst, aby pomohl značce budovat image jednotlivých produktů. Namísto tradičního formátu, kdy jsou všechny modely koncentrovány v jeden časopis, zvolilo Mitsubishi formát zaměřený na jednotlivé modely.
Na jaře 2007 byl vydán jednoduše nazvaný “Outlander Magazín“. Toto vydání evropského zákaznického časopisu potvrdilo svůj úspěch, když bylo do 35 zemí distribuováno 2,8 miliónů výtisků v 33 jazycích. Právě toto vydání se podílelo na vysoké míře získání nových zákazníků ve výši 80% (plánováno bylo 70%).
Outlander – digitální magazín
O necelý rok později, aby byl podpořen nástup nových motorů 2.2 DI-D a 2.4 MIVEC se Mitsubishi Motors Europe rozhodlo, že půjde ještě o krok dále, když představilo další inovativní médium: on-line Outlander magazín nazvaný jednoduše: www.keeponwondering.com. Je to mnohem více než jenom digitální verze tištěného časopisu. Naprosto poprvé byl specifický vůz spojen s interaktivním zákaznickým e-magazínem.
I e-magazín www.keeponwondering.com byl vytvořen ve spolupráci s Readershouse/Hearst a sdílí stejný cíl jako tištěná verze, především budování povědomí o značce a získávání zákazníků, ale ve formátu, který mnohem více ladí se životním stylem a komunikačními zvyklostmi ctižádostivých zákazníků Outlander.
Interaktivní, stylový, zábavný a informativní digitální magazín Outlander je plný báječných fenoménů, talentů, projektů, sportů a údajů, a přichází vždy s něčím novým a odlišným na každé ”stránce”. Každá z nich skýtá absolutní svobodu, kterou poskytuje jenom web.
Zajímavostí je, že návštěvníci e-magazínu mohou po využití konfigurátoru vozu Outlander a následném absolvování reálné testovací jízdy vyhrát báječnou cestu po všech sedmi nových divech světa. Současně mohou návštěvníci sami posílat jejich malé divy s tím, že z každého vstupu bude jedno euro věnováno na nadaci UNESCO.
Pilotní program
E-magazín byl uveden jako pilotní program nejprve v Holandsku (4.10. t.r.), v Belgii a Norsku (12.10. t.r.). V této podobě bude digitální Outlander magazín on-line po dobu 3 měsíců, do 1. ledna 2008. Později bude moci být digitální magazín rozšířen i do dalších distributorských zemí Mitsubishi Motors Europe (celkem jich je 35), které jej budou moci adoptovat do svých lokálních jazyků. Podle reakcí od distributorů, dealerů a samotných zákazníků se Mitsubishi Motors Europe později rozhodne, zda koncept využije i pro další nové modely.
www.keeponwondering.com
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií